Oldal kiválasztása


New Smyrna Beach, FLPROVision Partners („PROVision”), az utazási és vendéglátóipar vezető globális stratégiai növekedési marketing-, technológiai és kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtó tanácsadó cége, ma bejelentette Sally Kelly kinevezését a Tanácsadó szolgáltatásokért felelős vezető alelnökké. Kelly több mint 15 éves tapasztalattal és szakértelemmel csatlakozik a PROVisionhoz a stratégiai kommunikáció, a tanácsadás, a termékfejlesztés és a vendéglátó- és utazási ipar fejlesztése és megvalósítása terén.

Mielőtt elvállalta volna a PROVisionnál betöltött szerepét, Kelly vezető szerepet töltött be a KPMG LLP-nél, egy amerikai könyvvizsgálói és adótanácsadói filmnél, majd hat évig az Amadeus IT Group-nál dolgozott. Az Accenture globális professzionális szolgáltató cégnél is dolgozott stratégiai és tanácsadói szerepkörben, mielőtt 2020-ban megnyitotta saját tanácsadó cégét, a KConsult, LLC-t.

„Az utazási ágazatban alulról felfelé, szállodai szinten, majd felülről lefelé dolgoztam, és a globális márkakezelő cégekkel dolgoztam együtt stratégiáik megvalósítása érdekében.” Kelly azt mondta: „Segítettem a csapatoknak, hogy összefogjanak összetett problémák megoldásában és megoldások kidolgozásában a kapcsolatépítés révén, és rájöttem, hogy a csapatmunka iránti őszinte elkötelezettségem az általános siker kulcsa. Örülök, hogy csatlakozhatok a PROVisionhoz, és hozzáadhatom saját egyedi tapasztalataimat, amelyek segítenek olyan kapcsolatok kialakításában, amelyek ügyfeleink javát szolgálják, és hozzájárulnak globális terjeszkedésünkhöz.”

A KConsult, LLC működtetése közben Kelly tanácsadóként dolgozott a Hyatt Hotels benchmarking projektjében, amely a Hyatt digitális és technológiai (D&T) csomagját és támogató szolgáltatásait értékelte az azonosított versenytársaival összehasonlítva. Kelly vendéglátási és üzemeltetési szakértelmét felhasználva azonosította azokat a lehetőségeket, amelyekkel csökkentheti a Hyatt tulajdonosai költségeit a technológiai halmaz korszerűsítésével, és további módszereket azonosított, amelyek segítségével a vállalat megtakarításokat tudna felhasználni egy szállodai teljesítménytámogató szervezet létrehozására.

„Mélységes megtiszteltetés számunkra, hogy egy Sally kaliberű szakembert kaphatunk a PROVision vezetői csapatában, és tudjuk, hogy tapasztalata felbecsülhetetlen értékű lesz, miközben folytatjuk az iparág vezető és legtapasztaltabb elméihez való igazodásunkat” mondott Gregg Hopkinsa PROVision vezérigazgatója. „A vendéglátás területén szerzett tudásával és szakmai eredményeivel nincs kétségünk afelől, hogy Sally át tudja adni sikereit ügyfeleinknek, akik bizonyított eredményeket keresnek vállalati és átalakulási stratégiájuk kidolgozásában és végrehajtásában.”

A PROVision Partners programról, valamint az utazási és vendéglátóipar számára nyújtott átfogó tanácsadási és marketingszolgáltatásairól a következő oldalon talál további információt: www.provision-partners.com.

A PROVision Partnersről

A PROVisiont 2019-ben alapította az utazási és vendéglátóipari veteránok csoportja, akik kiterjedt szakértelemmel rendelkeznek az üzemeltetés, marketing, üzletfejlesztés és technológia területén. -piaci képességek globális szinten. A cég tapasztalt, piaci alapú perspektívákat tervez, koordinál és segít megvalósítani az utazási és vendéglátó-technológiai vállalatok növekedési stratégiáinak kristályosításához, beleértve a globális vendéglátó-márkákat, független szállodákat és üdülőhelyeket, alapkezelő társaságokat, vagyonkezelőket, magántőke-csoportokat, kockázati tőkéseket, légitársaságokat. , tengerjáró társaságok, éttermek, bárok, játék- és szórakoztató létesítmények, valamint technológiai cégek. További információért e-mailben [email protected] vagy látogassa meg rendelkezés-partnerek.com.

Mark Howbrook
PROVision Partners
PROVision Partners



Forrás: ITT