Oldal kiválasztása


Tagadhatatlan, hogy a COVID-19 világjárvány örökre megváltoztatta életünket és utazásunkat. A munkavégzéstől és az utazásoktól a hosszabb és fenntarthatóbb nyaralásokig a vendéglátó szektornak alkalmazkodnia kell a vendégek új igényeihez és vágyaihoz.

A TD Trent Fraserrel, a Choice Hotels vezérigazgatójával tárgyalt a feltörekvő utazási trendekről és a pandémia utáni korszakban való eligazodásról a vendéglátó szektorban.

Travel Daily (TD): Hogyan navigál a Choice Hotels a világjárvány utáni korszakban? Milyen kihívásokkal kellett szembenéznie?

Trent Fraser (TF): A pandémia utáni időszakban érdekes és meglepő tendenciák mutatkoznak az emberek utazási módjában, és kihívások elé állítják a szállítást a vendéglátóiparban.

Első számú prioritásunk volt a franchise-vevők támogatása a gördülő állami és határzárak révén. A zárlatok idején és a járvány során bizonyos díjakat elengedtünk a franchise-vevőknek, és csökkentettük a díjszabási módszertant, hogy segítsük a szállodák pénzforgalmát.

Arra is hangsúlyt fektettünk, hogy megtartsuk a központi iroda csapatát, hogy biztosíthassuk ingatlanaink támogatását és szolgáltatásaink színvonalának fenntartását, amint az ügyfelek újra készen állnak és képesek lesznek az utazásra.

A mai napig regionális ingatlanainkban volt a legerősebb a fellendülés. Egészen a közelmúltig a nemzetközi utazásokkal szemben támasztott számtalan kihívást jelentő követelmény igazi lendületet adott a régióinkba irányuló belföldi utazásoknak, és megnyugtató volt látni a régiók iránti kereslet növekedését. Amint ezek az utazási korlátozások enyhülnek, és visszatérnek a nemzetközi utazások, most azt tapasztaljuk, hogy metrószállodáinkban visszaállnak a normál kerékvágásba, és az előrehozott foglalások nagyon optimista kilátásokat mutatnak az elkövetkező hónapokban.

Jelenleg arra összpontosítunk, hogy segítsük franchise-vevőinket, hogy a lehető leggyorsabban felgyorsuljanak, amint visszatérnek a 2019-es számokhoz, és sok esetben meg is haladják azokat. Az elmúlt két évben további vállalati értékesítési csapattagokba fektettünk be, kiépítettük bevételkezelési programunkat, és több millió dolláros befektetést hajtottunk végre hűség-, digitális és hagyományos marketingcsatornáinkba.

Olvassa el a teljes cikket a traveldailymedia.com oldalon

Koronavírus: hatása a vendéglátóiparra



Forrás: ITT