Oldal kiválasztása


WASHINGTON – Egy egyértelmű kivonat az US Travel Association-től Az utazási mobilitás jövője konferencia: A fenntarthatóság és az innováció nem csak hívószavak, hanem az iparág következő évek növekedésének központi pillérei.

A szeptember 20-i washingtoni Union Station egész napos rendezvényén Amerika legnagyobb utazási, közlekedési és technológiai vállalatainak vezetői csatlakoztak az állami tisztviselőkhöz, és világossá tették, hogy az utazások fellendülése miatt a program a változó fogyasztói igények és a környezeti fenntarthatóság kezelésére fejlődik. . Az előadók az utazási mobilitás és az utazók élményének következő évtizede szempontjából kritikus kérdéseket tártak fel, ideértve a fenntarthatóságot, a súrlódásmentes és biztonságos utazást, a feltörekvő trendeket és az innovatív technológiát.

Freeman (balra) és Hornbuckle (jobbra) – A US Travel Association fotója

közötti beszélgetéssel nyitották meg az eseményt Az US Travel Association elnök-vezérigazgatója, Geoff Freeman és az MGM Resorts International vezérigazgatója és elnöke, Bill Hornbuckle Las Vegas turisztikai ágazata által hozott innovatív fenntarthatósági intézkedésekről, valamint a rövid távú intézkedésekről irányelveket szükséges az iparág erősebb, fenntarthatóbb jövőjének megalapozásához országszerte.

Míg a városi területeken egyre elterjedtebbek a fenntartható utazási lehetőségek, mint például az elektromos járművek, a szövetség prioritása, hogy az ország minden régiójára kiterjessze a töltési hozzáférést. Egy kandalló melletti csevegésben Az US Travel Association közügyekért és politikáért felelős ügyvezető alelnöke, Tori Emerson Barnes, az Enterprise Holdings elnök-vezérigazgatója, Chrissy Taylor hangsúlyozta, hogy az egész iparágat átfogó megközelítésre van szükség annak biztosítására, hogy az elektromos járművek infrastruktúrája minden amerikai számára elérhető legyen.

Taylor (balra) és Barnes (jobbra) – A US Travel Association fotója

„Gondoskodnunk kell arról, hogy legyen infrastruktúra azokon a környékeken, ahol emberek élnek” – mondta Taylor. „A töltésnek és az infrastruktúrának mindenki számára egyenlőnek kell lennie, nem csak a fő folyosókon.”

Taylor megemlítette az Enterprise gyors törekvését bérautó-flottájának villamosítására, és vásárlói körének megismertetésére az elektromos járművekkel – ezzel elismerve, hogy a villamosítás jelenti a bérautó-ipar jövőjét.

„Az elektromos járművek itt maradnak” mondott Brendan Jones, a Blink Charging elnökeegy vállalat, amely vezető szerepet tölt be az elektromos járművek infrastruktúrájának kiépítésében.

A járművek villamosítása mellett az automatizálás kulcsfontosságú témája volt a megbeszéléseknek. Gil West, a Cruise operatív igazgatójamegosztott lenyűgöző videó cégének autonóm járművéről, amely utasokat vesz fel San Francisco utcáin.

„Hihetetlen pillanat az időben, hogy végignézhessük egy új közlekedési mód születését” – mondta West.

Taylor felhívásait egy jobban összekapcsolt, fenntartható utazási ágazatra később visszhangozta A Fehér Ház vezető tanácsadója és az infrastruktúra megvalósításának koordinátora, Mitch Landrieu. Hozzászólásában Landrieu kiemelte azt a szerepet, amelyet az infrastrukturális beruházási projektek játszhatnak a munkahelyteremtésben és a közösségek megerősítésében.

„Nem csak a hidak építéséről van szó, hanem arról, hogy ki építi, miből áll, hová tart, és milyen közösségek férhetnek hozzá.” – mondta Landrieu. „Arról van szó, hogy felemeljük Amerikát, és előremozdítjuk generációit.”

A Future of Travel Mobility konferencia a fogyasztói preferenciák megváltozásával is foglalkozott, mint a fenntarthatóbb utazási lehetőségek előmozdításának elengedhetetlen feltételével. A panelbeszélgetés előadói elmagyarázták, hogy a vállalati környezetvédelmi kötelezettségvállalások és az utazók változó elvárásai hogyan befolyásolják az utazást, és hogyan virágozhat az iparág egy fenntarthatóbb jövőben.

Naik (balra) és Garris Hand (jobbra). Mike Daher, a Deloitte amerikai közlekedési, vendéglátási és szolgáltatási részlegének alelnöke is csatlakozott a testülethez. Julia Cosgrove, az AFAR Magazine főszerkesztője moderálta a panelt. – A US Travel Association fotója

„Az utazók egyre inkább a helyesen akarnak cselekedni, ha fenntartható és felelősségteljes utazásról van szó.” mondott Sangeeta Naik, az American Express Travel stratégiai partnerségek és marketing globális vezetője. „Az ügyfeleink ezt követelik, és mindannyiunkat elszámoltatnak.”

„Az üzleti utazók vásárlói a fenntarthatóságot a döntéshozatali szempontként tekintik” tette hozzá Jean Garris Hand, a Global ESG alelnöke, Hilton. „Vállalati ügyfeleink partnerként szeretnének igazodni más, céltudatos szervezetekhez.”

Különösen fontos az iparág számára, hogy fenntarthatóbb utazási lehetőségeket vezessen be, mivel az üzleti utazások felgyorsulnak. Alapján A US Travel előrejelzése2022 második felében és 2023-ban erőteljes visszatérés várható az üzleti utazások terén.

A Future of Travel Mobility felszólalói nagyrészt egyetértettek a US Travel előrejelzésével, amely szerint az üzleti utazások, bár lassan teljesen felépülnek, a közeljövőben erősödni fognak. Egy beszélgetésben A US Travel Association nemzeti elnöke és a Carnival Cruise Line elnöke, Christine Duffy, az American Airlines vezérigazgatója, Robert Isom nyomatékos cáfolata volt azoknak, akik üzleti utazást jósoltak soha nem térne vissza a járvány után.

„Téved, téved, téved, ha üzleti utazásról és repülésről van szó” jelentette ki Isom.

Míg a szabadidős utazások iránti kereslet erős, és az üzleti utazások rövid távú növekedési előrejelzése robusztus, a US Travel az ellenszélre készül. várható lágyulás a kereslet – a magas inflációval és az ingadozó üzemanyagárakkal párosulva – fenyegetést jelent az iparág jövőbeli növekedésére és a nagyobb fenntarthatóság elérésére irányuló erőfeszítéseire nézve.

„Mivel az iparág továbbra is akadályokba ütközik a teljes fellendülés útjában, a Future of Travel Mobility konferencia remek lehetőség volt az utazási mobilitás fenntarthatóbb, innovatívabb jövője szempontjából kritikus politikák előmozdítására.” – mondta Freeman. „Az utazási és a kormányzati vezetők összefogásával biztosíthatjuk az összehangolást a kulcsfontosságú kérdésekben, amelyek az elkövetkező évtizedekben globálisan versenyképesebbé és fenntarthatóbbá teszik az utazást.”

A nap utolsó szónoka, Sam Graves képviselő, az Egyesült Államok képviselőházának közlekedési és infrastrukturális bizottságának rangsoroló tagjahagyta a tömeget valamivel előre: a Szövetségi Légiközlekedési Hivatal következő újbóli engedélyezési törvényjavaslata.

„Jelenleg vesszük az érdekelt felektől az információkat és ötleteket, de valószínűleg csak jövő év elején kezdjük el a folyamatot” – mondta Graves, utalva arra, hogy jövő nyárra kialakulhat egy törvényjavaslat.

Kérem kattints ide megtekintheti a Future of Travel Mobility esemény teljes napirendjét.

A Future of Travel Mobility felvételének megtekintéséhez, kattints ide.

További fotók az eseményről a US Travel kommunikációs osztályán érhetők el.

Az US Travel Associationről

Az US Travel Association egy nemzeti, non-profit szervezet, amely az utazási ágazat minden összetevőjét képviseli. A becslések szerint az Egyesült Államokban utazók 1,1 billió dollárt költenek majd 2022-ben (ez még mindig 10%-kal a 2019-es szint alatt). A US Travel olyan politikát szorgalmaz, amely felgyorsítja az utazási ágazat egyenletes fellendülését, és helyreállítja a gazdasági és munkahely-növekedést nemzetünk sikeréhez ez az alapvető tényező. Látogatás ustravel.org információkért és a helyreállítással kapcsolatos adatokért.



Forrás: ITT