Oldal kiválasztása



Varga, aki múltja ellenére ragaszkodik ahhoz, hogy vörös bárónak is hívják, rendszeresen hangoztatja, hogy apolitikus: médiaportfóliójában egyetlen bevallottan politikai oldal található, a 24.hu, amely szerinte független, és nem befolyásolja a kormány irányát. papírt, mint tulajdonosát.

A képet némileg árnyalja, hogy az elmúlt években a szerkesztőség egykori Népszabadság és más baloldali médiumok újságíróival telt meg, aminek következtében a 24.hu az egyik legharcosabb baloldalivá vált. propagandamédiát, valamint a Telexet, a Hvg-t és a 444-et, más néven Soros-blogot.

A sikkasztással és költségvetési csalással gyanúsított Varga nemrégiben került a hírekbe, amikor Papp Gábor sztárügyvéd megvédte. Az adóhatóság azt feltételezi, hogy a korábban Vargához köthető, lényegében uniós pénzből alapított Nógrádi Vegyipari Zrt. részvényeinek néhány éve történt eladása árthatott az Európai Unió költségvetésének. A nyomozók szerint a kár több mint félmilliárd forint.

A teljes cikk Ide kattintva elérhető.





Cikk forrása