Oldal kiválasztása


Az American Airlines 2024-ben új üzleti osztályú és prémium gazdaságos üléseket vezet be.

A Flagship Suite business osztályon és az új prémium gazdaságos ülésen 2024-ben debütál az Airbus A321XLR és a Boeing 787-9 Dreamliner szállításával. Ezenkívül az American 2024 végétől utólag felszereli 20 meglévő Boeing 777-300ER repülőgépét, hogy tartalmazza a zászlóshajó lakosztályt és az új prémium gazdaságos ülést, miközben megszünteti e gépek nyolcüléses első osztályú kabinját.

“Az új hosszú távú repülőgépek érkezése és a Flagship Suite ülések testreszabott üléstervezése valóban privát, prémium élményt kínál majd az ügyfeleknek a hosszú távú repülések flottáján” – mondta Julie Rath, a vállalat ügyfélélményért felelős alelnöke.

Az amerikaiak azt mondták, hogy 2026-ra 45%-kal nő a prémium utasülések száma a hosszú távú repülőgépeken. Az új 787-9 konfigurációk 51 Flagship Suite ülést és 32 prémium gazdaságos ülést tartalmaznak majd a jelenlegi konfigurációhoz képest, amely 30 üzleti osztályú és 21 prémium gazdaságos ülést tartalmaz. ülések. Az amerikainak 25 ilyen gépe van rendelve.

Az AA azt mondta, hogy az új prémium gazdaságos ülései kétszer akkora tárhelyet kínálnak, mint az amerikaiak jelenlegi prémium gazdaságos termékei. Fotó forrása: American Airlines

Az amerikaiak által megrendelt 50 Airbus A321XLR repülőgép 20 zászlóshajó lakosztályt és 12 prémium gazdaságos ülést kínál.

Az utólag felszerelt 777-300-asokon 70 zászlóshajó lakosztály és 44 prémium gazdaságos ülés lesz. Ez összehasonlítható a jelenlegi nyolc első osztályú üléssel, 52 üzleti osztályú üléssel és 28 prémium gazdaságos üléssel. Aerolopa.com.

A zászlóshajó lakosztályok tolóajtóval, kanapéval és több személyes tárolóhellyel rendelkeznek, mint a meglévő amerikai üzleti osztályú termékek. Ezenkívül a mozgatható válaszfalak lehetővé teszik a szórólapok számára, hogy egyesítsék a lakosztályokat, hogy együtt étkezhessenek és időt töltsenek az útitársakkal.

Az AA szerint az új prémium gazdaságos ülések kétszer akkora tárhelyet kínálnak, mint az amerikaiak jelenlegi prémium gazdaságos termékei. Nagyobb szórakoztató képernyőkkel, valamint a fejtámlákból kinyúló karokkal is rendelkeznek a további magánélet érdekében.

Az American kedden azt is bejelentette, hogy megszünteti az A321-es repülőgép belsejét, amelyet jelenleg transzkontinentális repülésekhez használ. Az úgynevezett A321T 10 Flagship First üléssel és 20 Flagship Business üléssel rendelkezik. Az amerikai szerint ezeket a gépeket átkonfigurálják, hogy illeszkedjenek a meglévő A321-esekhez, amelyeken a magányos prémium utastér első osztályú hazai.

A légitársaság közölte, hogy a Northeast Alliance partnerére, a JetBlue-ra fog támaszkodni, hogy transzkontinentális, fekvő helyeket kínáljon New Yorkból és Bostonból.



Forrás: ITT