Oldal kiválasztása

[ad_1]

Megérkezett a bizonyíték az utazások iránti megcsappant keresletre: sok utazási iroda számára 2022 lesz a legjobb értékesítési év, az előrejelzések szerint a számok elhomályosítják a prepandémiás éveket.

Egyes ügynökségeknél az eladások már meghaladták a 2019-es összesített értéket, az évből egy teljes negyedév van hátra.

Egyes ügynökségek tavaly ugrásszerűen fellendültek a fellendülésben, de a növekedés idén felgyorsult, mivel a súlyos Covid-megbetegedések csökkentek, és az utazók alig várták, hogy új és átütemezett utazásokat indítsanak el.

„2021-ben az eladásaink valóban magasabbak voltak, mint 2019-ben” – mondta Geoff Hendren, a Bon Voyage Boutique Travel tulajdonosa Neenah-ban, Wis-ben. „A 2021-es eladások túlszárnyaltak, és ez csak így folytatódik. Az idei eladásaink kb. a tavalyi év körülbelül 25%-a. Fenomenális év volt.”

A Travel Expertsnél (Raleigh, NC) az eladások augusztusig meghaladták az összes 2019-es eladást. 2019-hez képest a független vállalkozóknak jutalék formájában kifizetett összes kifizetés 100%-kal nőtt – mondta Sharon Fake ügyvezető igazgató.

Sharon Fake

Sharon Fake

A nem ARC jutalékok 150%-kal nőttek a Travel Expertsnél, és a repülőjegy-értékesítés meghaladta a 2019-es szintet, és ez nem sok vállalati utazás.

Mások is hasonló mintákat látnak. A texasi West Lake Hillsben található Departure Lounge-ban a 2021-es eladások 89%-kal haladták meg a 2019-es értéket, és az idei év a 2021-es szint duplája felé mozdul, mondta Keith Waldon alapító és igazgató.

Nadiya Makarenko, a torontói Travel Edge Network fogadó ügynökség vezető alelnöke elmondta, hogy a hálózat értékesítési volumene e hónaptól kezdve már 10%-kal meghaladta a világjárvány előtti eladásokat, és arra számít, hogy ez az arány tovább fog emelkedni.

A KHM Travel Group (Ohio állam) Brunswickben azt közölte, hogy a 2022-es eladások az előrejelzések szerint meghaladják a 2019-es értéket, és a Flamand állambeli Maitlandben működő Travel Planners International is hasonló jelentést készített. Jenn Lee, a Travel Planners iparági elkötelezettségért és támogatásért felelős alelnöke elmondta, hogy ebben a hónapban a fogadó ügynökség túllépte a 2019-ben végrehajtott tranzakciók számát, és az ügynökség jó úton halad, hogy október végére túllépje a 2019-es eladási számokat.

Fake úgy véli, hogy a mai virágzó eladások annak az eredménye, hogy az utazási tanácsadók jobban megválogatják, kit szolgálnak ki. Egyre gyakrabban választják ki azokat az ügyfeleket, akikkel szeretnének dolgozni – mondta.

„Ez a szokásos 80/20-as szabály, és szerintem ez is az [advisors] most vettem teljesen új pillantást” – mondta Fake.

Magas árak, magas infláció

Ez a számokból is látszik: az utazási szakértők azt találták, hogy a tanácsadók által lebonyolított tranzakciók száma nagyjából hasonló a Covid előtti időszakhoz, de az ügyfelek többet költenek utazásonként, így ezeknek a tranzakcióknak az értéke nőtt.

Keith Waldon

Keith Waldon

Az árak emelkedtek a kereslet visszaesésével, és az infláció is szerepet játszott az idei árak növekedésében. Waldon azonban több okra is rámutatott, hogy az ügyfelek miért költhetnek többet: otthon maradtak a járvány korai szakaszában, utazásról álmodozva. Sok 2020-as és 2021-es utazást 2022-re ütemeztek át. A gazdagok az elmúlt néhány évben gazdagodtak. Folyamatosan újranyíltak a határok.

A többgenerációs utazás virágzik

Úgy tűnik, az elmúlt két évben az ügyfelek gondolkodásmódja is megváltozott, mondták a tanácsadók.

“A Covid megtanított bennünket, hogy az élet rövid és garanciák nélkül, így hirtelen sürgőssé válik, hogy teljesítsük ezeket az álomutakat” – mondta Waldon.

Kristi Peek

Kristi Peek

Ezt a jelenséget ismeri Kristi Peek, a texasi Ennisben található Embrace the Journey Travel tulajdonosa. A Peek’s ügynökség eladásai idén várhatóan megháromszorozzák a 2019-es értéket (a 2021-es eladások is meghaladják a 2019-es értéket).

“Úgy érzem, miután elvesztették az utazás lehetőségét, legalábbis az elkövetkező néhány évben, amíg még emlékszik az elvesztésre, nem látom, hogy meghátrálnának az utazástól” – mondta Peek.

Különösen a többgenerációs utazás volt a közelmúltban nagy eladó. Peek üzletének növekedését észlelte.

A Travel Edge Network a többgenerációs utazások és családi összejövetelek terén is „iszonyatos növekedést” észlelt. Makarenko elmondta, hogy a kategória 30%-kal nőtt 2019-hez képest.

Meddig tart a hullámzás?

Justin Smith, az Evolved Traveller alapítója és elnöke a kaliforniai Beverly Hills-ben azt mondta, hogy eladásai idén is felfelé ívelnek, de hozzátette, hogy a 2022-re előre jelzett számok közül sok olyan utazás, amely a korábbi évekhez képest áthaladt.

Justin Smith

Justin Smith

“Még mindig úgy gondolom, hogy ez egy nagyon gördülékeny helyzet” – mondta Smith. “Még tegnap is volt egy ügyfelem, aki lemondta az Egyesült Arab Emírségekbe utazását, mert nem akart PCR-tesztet csinálni. Aztán olyan megszakítások vannak, mint a pilótasztrájkok Európában, a királynő elmúlása és temetése. A táj folytatódik. fejlődni.

“Nagyon folyékony” – tette hozzá. “Lépést kell tartanunk vele. Az emberek ezt figyelik. Foglalnak, de valahogy mégis egy kicsit oldalra pillantanak, abban az értelemben, hogy “Rendben, lefoglaljuk, és reméljük, legjobb.'”
Hendren előrejelzése szerint a kereslet jelenlegi szintje valószínűleg 2023-ig, és talán 2024-ig is kitart.

Waldon egyetértett. “Tekintettel arra, hogy ez a hatalmas növekedés akkor történt, amikor világunk kilábal a világjárványból, valamint egy kiemelkedő háború és a globálisan magas infláció idején, úgy gondolom, hogy ez a keresletnövekedés még legalább néhány évig kitart” – mondta.

Smith szerint a kereslet a jövőben stabilizálódik, ami az idei év eddigi rohamos üteme után megkönnyebbülést jelent majd a tanácsadók és beszállítók számára, “hogy mindenki lélegzethez jusson, és valóban stabil alapokra kerüljön”.

De nem számít, meddig tart a kereslet jelenlegi szintje, úgy tűnik, a világjárvány rengeteg új ügyfelet tárt fel, akik tanácsadókkal szeretnének együtt dolgozni. Hendren elmondta, hogy idén üzleti tevékenységének mintegy fele olyan új ügyfelektől származik, akik soha nem dolgoztak utazási irodával.

„Azt hiszem, azért, mert csak segítségre van szükségük” – mondta. “A dolgok megváltoztak. A világ egy másik hely, és már nem érzik jól magukat, ha maguk csinálják.”