Oldal kiválasztása

[ad_1]

A PYMNTS e havi számában Az utazási alkalmazások szolgáltatói rangsoraiegy maroknyi ugyanazon a helyen marad, mint korábban, bár egy új név bekerült a top 10-be.

Míg számos alkalmazás rangsorolása változatlan maradt a hónap során, a lista teteje és alja közötti 30 pontos különbség rendkívül nagy volt, és rámutat a jövőbeli zsokézés lehetőségére.

Vessen egy pillantást a változások hullámára alább.

A Top 5

Ezúttal az első számú helyünkért Airbnb és Booking.com mindketten 100-as eredménnyel zártak. Az Airbnb két pontot szerzett a korábban bejelentettekhez képest.

A 2. helyezett a második Vrbo 97 pont. A ranglétrán felfelé emelkedve és mindössze két pontot szerzett a Vrbo ezúttal egyedül tartja a 2. pozíciót, és a legutóbbi alkalom óta egyre jobb helyezést ért el.

A 3. számú helyen van Hopper Hopper két pontot veszített, de ugyanazon az álláson maradt, mint korábban.

Már csak két ponttal maradtunk a 4. helyen Skyscanner 91 ponttal. Az alkalmazás statisztikái változatlanok maradnak a korábban közöltekkel.

Hotels.com az 5. helyen. ugyanaz, mint korábban, pontos 86 ponttal.

A Top 10

A 6. számú hely döntetlen KAJAK és Kiwi.com 77 ponttal. Kiwi, bár kétpontos mínuszban van, még mindig ugyanazon a helyen áll. A Kayak azonban egy helyezést ért el, és egy pontot veszített a korábban bejelentettekhez képest.

AllTrails 76-nál érkezett és a 7. helyen landolt. Korábban az AllTrails a 8. helyen állt, de felmászott a ranglétrán és átvette a magasabb helyet, de a pontok ugyanazok maradtak.

A 8. számú helyen újonc a listán Elsőbbségi jegy 75 ponttal.

TripAdvisor 74 ponttal a 9. helyen maradt. A pontszám változatlan maradt.

Egy másik azonos rangsorhoz vezet, Viator túrák és tevékenységek amely történetesen a 10. helyen áll, mint korábban, két ponttal alacsonyabb pontszámmal, 70-nél. Ezzel zárja az utazási alkalmazások szolgáltatói rangsorának e havi kiadását.

PYMNTS Study November 2022

Hogyan fizetnek a fogyasztók online tárolt hitelesítő adatokkal
A kényelem bizonyos fogyasztókat arra késztet, hogy fizetési hitelesítő adataikat a kereskedőknél tárolják, míg a biztonsági aggályok miatt más ügyfelek szünetet tartanak. A „How We Pay Digitally: Stored Credentials Edition” címmel az Amazon Web Services-szel együttműködve a PYMNTS 2102 amerikai fogyasztót vizsgált meg, hogy elemezze a fogyasztók dilemmáját, és feltárja, hogyan nyerhetik meg a kereskedők a visszatartást.

Folyamatosan keressük a lehetőségeket, hogy újítókkal és bomlasztókkal kapcsolódjunk együtt.

Tudj meg többet