Oldal kiválasztása


Covid19. Repülőtéri káosz. Elérhető járatok hiánya.

Sok utazó azt állítja, hogy emiatt a járvány elmúlt két évében lemondtak a légitársaságoktól a magánrepülőgépekről.

Egy új felmérés azonban azt mutatja, hogy az újonnan átalakítottak többsége még nem áll készen arra, hogy visszatérjen a kereskedelmi repüléshez.

A magánrepülési weboldal felmérése szerint az iparágban újoncok 94%-a azt mondta, hogy a jövőben is magánrepülést tervez. Privát Jet Card összehasonlítások.

“A felhasználók saját bőrükön látták, hogy a magánrepülés hogyan takaríthat meg időt, mind a repülőtéren, mind a kényelmesebb alternatív repülőterek használatával” – mondta Doug Gollan, a webhely főszerkesztője az eredményeket ismertető sajtóközleményben.

A válaszadók azonban azt is jelezték, hogy valószínűleg nem repülnek olyan gyakran magánrepüléssel, mint korábban.

Azon válaszadók aránya, akik azt mondták, hogy továbbra is “rendszeresen” fogják használni a magánrepülést, a tavalyi 57%-ról idén 40%-ra csökkent.

És a szám, aki azt mondta, hogy privátban repülnek „alkalmanként”, amikor a járvány véget ér, 43%-ról 55%-ra emelkedett.

Körülbelül 6% mondta azt, hogy a világjárvány után teljesen abbahagyja, de ez a szám nullánál magasabb, mint tavaly, akik ugyanezt mondták.

A hosszabb távú ügyfelekre vonatkozó előrejelzés stabilabb volt az októberben publikált felmérés szerint. Közel 60%-uk jelezte, hogy olyan gyakran tervez magánrepülést, mint a járvány előtt, míg további 29%-uk azt mondta, hogy a jövőben még gyakran magánrepülést tervez.

Boldogtalanság az egekben

Bár a magánrepülés iránti kereslet továbbra is magas, a felmérésben résztvevők több mint fele (50,7%) azt mondta, hogy fontolgatja a magánrepülőgép-társaságok váltását.

A felmérés szerint 62%-uk a növekvő költségeket jelölte meg elégedetlenségének okaként.

A vásárló szórólapok átlagos befizetései jet kártyák vagy a tagság közel 36%-kal nőtt a 2021-es 213 253 dollárról 2022-re 289 398 dollárra a felmérés szerint.

Azon válaszadók aránya, akik több mint 400 000 dollárt költöttek több mint kétszeresére – 8,5%-ról 18,2%-ra – ez idő alatt.

A válaszadók közel egyharmada a járatok késését, módosítását és törlését jelölte meg a vásárlási szándéka miatt. Sokak szerint éppen a problémák vezették őket a magánrepüléshez. A felmérés szerint ezek az incidensek több mint kétszeresére nőttek 2021 és 2022 között, ami azt eredményezte, hogy “magánrepülőgép düh“mivel az iparág küzdött, hogy lépést tudjon tartani a zúzós kereslettel.

A felmérés szerint kevesebb juttatás is elérhető. A válaszadók jelezték, hogy 2021-hez képest idén nem tudtak annyi ingyenes órát biztosítani, zárolni és frissíteni.