Oldal kiválasztása

[ad_1]

A 2022-es Skift Aviation Forumon Dallas-Fort Worthben Julie Kyse, az Expedia Group globális légiközlekedési partnerségeinek alelnöke és Andres Barry, a JetBlue Travel Products vállalatcsoport elnöke beszélt a forgalmazásról.  Forrás: Skift.  Dylan Pacholek / Skift

A 2022-es Skift Aviation Forumon Dallas-Fort Worthben Julie Kyse, az Expedia Group globális légiközlekedési partnerségeinek alelnöke és Andres Barry, a JetBlue Travel Products vállalatcsoport elnöke beszélt a forgalmazásról. Forrás: Skift. Dylan Pacholek / Skift

A légitársaságok korábban az online utazási irodákra támaszkodtak, hogy ügyfeleket találjanak. De most egy fordulatos helyzetben a légitársaságok elég hűségesek ahhoz, hogy az online utazási társaságok bizonyos esetekben szolgáltatásokat nyújtsanak a légitársaságoknak, hogy segítsenek nekik közvetlenül eladni az upsell-eket és a csomagokat.

Vezetők innen Expedia csoport és JetBlue a megváltozott dinamikáról tárgyalt szerdán órakor Skift Aviation Forum 2022 Dallas-Fort Worthben egy beszélgetésben Seth Borkóval, a cég vezető kutatói elemzőjével Skift Research.

Az Expedia Group megpróbálta átvenni a fogyasztói üzletágában felhalmozott értékesítési és forgalmazási ismereteit, és ezt alkalmazni a vállalkozások közötti szolgáltatásokra, mint pl. Skift jelentette. Az online utazási óriás segít a légitársaságoknak megtanulni, hogyan állítsák össze és adják el jobban az upsell-eket és csomagokat a légitársaság ügyfelei számára.

“Ha egy légitársaság úgy gondolja, tegyük ezt oda, és ha megépíti, akkor jönnek, valószínűleg nem fog működni” Julie Kyse, a globális légitársaságok alelnöke, aki az Expedia Csoport légitársaságokkal való kapcsolataiért felelős csapatot vezeti. „Győződjön meg arról, hogy a megfelelő elhelyezéseket és a megfelelő felfedezhetőséget biztosítja a webhelyen. Rengeteg szakértelmünk van ezen a téren.”

A JetBlue kap némi nem levegő utánpótlást az Expediától, hogy segítsen csomagokat készíteni, amelyeket eladhat ügyfeleinek. De az elmúlt néhány évben felépítette a JetBlue Travel Products-t, amely olyan vállalkozások gyűjteménye, amelyek megpróbálják létrehozni saját intézményi tudásukat a közvetlen értékesítésről.

A 2020-ban újraindított üzletág JetBlue Vacations, 2021-ben indult Paisly – amely „utazási kiegészítőket kínál az utazóknak, például bérautókat, szállodákat és jegyeket a vidámparkba, JetBlue-foglalásaikhoz kötve“) – és idén Színtársulata csoportos utazás foglalás tervező alkalmazás.

A JetBlue Travel Products kicsi, de növekszik. Jó úton halad, hogy idén körülbelül 100 millió dollár kamat- és adózás előtti bevételt érjen el. Ez elhalványul az anyalégitársaság idei évre tervezett milliárdos bevételéhez képest, de ez jelentős nyereség a gyakran csekély fedezetű szektorban.

Az idén milliárdos bevételt produkáló Expedia nem érzi fenyegetve a légitársaságok, például a JetBlue közvetlen értékesítési erőfeszítéseit. A vállalat a nem légi termékek közvetlen légitársasági értékesítését egy nagyobb torta egy szegmensének tekinti, és a teljes kör egyre nagyobb.

„Vannak olyan ügyfelek, akiknek természetes affinitásuk van a JetBlue-hoz, és nagyra értékeljük, hogy a JetBlue kapcsolatban áll velük, és szeretnénk segíteni nekik a kapcsolat fejlesztésében” – mondta Kyse. „Rajtunk múlik, hogy hűségprogramokba és olyan dolgokba fektessünk be, amelyekkel az emberek továbbra is az Expedia márkáihoz csatlakoznak.”

Az Expedia szélesebb körű betekintést nyújthat partnerei számára a piaci kereslet változásairól. A vállalat felmérési adatai azt mutatják, hogy „nagyobb árérzékenységet” tapasztalnak a fogyasztók körében, mondta Kyse.

A JetBlue közvetlenül tolja

A JetBlue több módszert is használ annak érdekében, hogy több nem levegős terméket értékesítsen közvetlenül az ügyfeleknek. Ha valaki üdülési csomagot vásárol a JetBlue-tól, és rendelkezik a légitársaság társmárkás hitelkártyájával, az éves díjat visszakapja kimutatás jóváírásaként. A JetBlue-n keresztül történő utazások bármilyen vásárlása szintén beleszámít a fuvarozó hűségprogramjában szereplő státuszba, ami viszonylag ritka, mint előny az ágazatban.

„Igen, az Expedia az általunk kínált szállások egyik forrása, de ismét mi vagyunk azok, akik kiszolgáljuk az ügyfelet, és eddig sok sikert értünk el” – mondta. Andres Barrya JetBlue Travel Products elnöke.”

Szerezzen friss utazási híreket valamint exkluzív szálloda-, légitársaság- és turisztikai kutatások és betekintések a Skift.com-on.