Oldal kiválasztása

[ad_1]

A szerkesztő megjegyzése: Dana Mikulása „Mobility Maker” néven ismert, okleveles erő- és kondicionáló specialista, valamint a professzionális sportok szellem-testedzője, és a szerzője a „Gyakorlati megoldások a hátfájás enyhítésére.”



CNN

Sok ember számára az utazás elengedhetetlen része a szeretteivel való ünneplésnek. Ez azt jelenti, hogy el kell viselnie minden stresszes csuklást, amely az utazással és a saját otthona kényelmétől távol töltött idővel járhat.

A családom minden évben azzal indítja a szezont, hogy megnézi a „Repülőgépek, vonatok és autók” című klasszikus vígjátékot, melynek főszereplője Steve Martin és a néhai John Candy. Ebben a két férfi idegen, akik végül összeragadnak, és komikusan sok utazással kapcsolatos problémával foglalkoznak, miközben hálaadás napjára próbálnak hazajutni.

Jó esély van arra, hogy nyaralása nem lesz olyan bonyolult, mint Martiné és Candyé, de késések, elterelések és sokórás ücsörgés is előfordulhat, ami lelkileg és fizikailag is megviselheti Önt. Tehát akár a nagymamához utazik a hálaadás napjára, akár egy másik országba utazik családjához, próbálja ki az alábbi öt tippet a stressz és a feszültség csökkentése érdekében, hogy élvezhesse az ünnepeket.

Ha hosszú ideig ül utazás közben, a testtartása gyakran megsérül. Adott az intim légzési mintája és testtartása kapcsolataha ülve hanyatlik, sekély, gyors légzéshez vezet, ami serkenti a szervezetet stresszreakció. Ez egy ördögi kör, amely növeli a fizikai és lelki feszültséget.

Ezért fontos, hogy utazás közben óránként legalább egyszer kézbe vegye a légzését, hogy segítsen helyreállítani a testtartását és kialakítani a nyugalom érzését. Ha mindössze öt-hat hosszú, mély lélegzetet vesz, miközben az alacsony bordáinak mozgatására összpontosít, amint az ebben a videóban is látható, nagy változást hozhat!

Dana Mikulás jobban lélegzik 02

Optimalizálja légzését ezekkel a tippekkel

03:08

– Forrás: CNN

Mindössze 90 másodpercnyi mély légzés váltja ki a relaxációs reakció Kutatások szerint csökkenti a pulzusszámot, a vérnyomást és a stresszhormonok termelését.

Az útközben tapasztalt izomgörcsök és ízületi fájdalmak nagyban befolyásolhatják a folyadékbevitelt. Tekintettel arra, hogy testünk nagyrészt vízből áll, a hidratáció fontos az ízületek megfelelő kenéséhez és keringéséhez. De a hidratáltsági szintje nem csak fizikailag hat rád. Ha kiszárad, megemeli a szervezet kortizolszintjét (elsődleges stresszhormon), ami szorongáshoz, kimerültséghez és általános ingerlékenységhez vezethet.

221116160016 02 family travel stockutazás feszültséget okozhat, de enyhítheti a stresszt olyan stratégiákkal, mint a tudatos légzés és a gyaloglási szünetek.” class=”image__dam-img” loading=”lazy”/>

utazás közben korlátozott lehet az ivóvízhez való hozzáférése, ezért fontos, hogy előre tervezzen. Nem hozhatsz be palackozott vizet a Közlekedésbiztonsági Igazgatóság ellenőrző pontjain, és senki sem szereti a reptéri palackok borzasztó árat fizetni. Szerencsére a legtöbb repülőtéren van szűrt vízállomás a palackok ingyenes újratöltéséhez. Csomagolj tehát egy újrafelhasználható vizes palackot, és ha vezetsz, ne felejts el hozni egy hűtőt vízzel.

Még ha nem is utazik, az ünnepek megkönnyítik a kiszáradást. Az ünnepek alkalmával gyakran elfelejtünk annyi vizet inni, mint általában, különösen, ha koktélok folynak. De az alkoholos italok nem helyettesítik a vizet, mert kiszáradnak.

Az alkohol elnyomja a vazopresszin antidiuretikus hormon természetes termelődését, ami megakadályozza a túlzott vizelést. Enélkül gyakrabban találjuk magunkat a fürdőszobában. Ellensúlyozza az alkohol kiszáradó hatását úgy, hogy minden koktélhoz egy pohár vizet iszik.

Tanulmányok bővelkednek tekintettel a a hosszan tartó ülés egészségügyi veszélyei, mégis úgy tűnik, kevesen tesznek erőfeszítéseket, hogy utazás közben elkerüljék. Körülnézve a reptéren, a legtöbb ember a kapuban ülve várja, hogy felszálljon a gépére, ahol elkerülhetetlenül legalább néhány óráig vagy tovább ülve marad.

Szakítsa meg az ülésrohamokat úgy, hogy kihasználja a lehetőségeket, hogy álljon és sétáljon, amikor csak lehetséges. A repülőtéren tegyen egy sétát a terminál körül. Egyes repülőtereken még nyilvános hozzáférésű jógatermek is vannak. Ha autóval utazik, keressen egy parkot vagy akár egy bevásárlóközpontot az útvonalon, ahonnan kiszállhat és 10 percet tehet. séta.

A sok ülés utazás közben összenyomott oldalsó derékizmokat, túlterhelt csípőhajlítókat és feszes derékizmokat is jelent. Ha azt szeretné, hogy kényelmesebb legyen, és elkerülje a fájdalmat utazás közben, akkor lehetőség szerint ki kell nyújtania ezeket az izmokat.

Az én kedvenc utazásom a harcos csípőhajlító kioldás.

Dana Santas bemutatja a harcos csípőhajlító kioldást.

Íme, hogyan kell csinálni:

Álljon a faltól, széktől vagy más stabil felülettől jobbra. Tegye rá a bal kezét, hogy megtámasszon.

Helyezze vissza a jobb lábát egy rövid kitörési pozícióba, engedje le a hátsó sarkát, és mutasson kissé kifelé a lábujjait, ahogy az ábrán látható.

Hajlítsa be az elülső térdét, hogy a boka fölé igazodjon, miközben a hátsó láb egyenes marad.

Lélegezz be, miközben felemeli a jobb karját, és a feje fölé emeli.

Lélegezz ki, miközben oldalra hajolsz balra, és érezd, hogy a bal alsó bordáid befelé forognak.

Kerülje a hát alsó részének ívelését.

Tartsa három hosszú, mély lélegzetet. Ismételje meg a másik oldalon.

Nézze meg a videó a történet tetején több gyakorlatot az ülés negatív hatásainak leküzdésére.

Annyira megkönnyebbülhet, hogy célba ér, és úgy gondolja, hogy csak le kell zuhannia egy kényelmes székbe. De még előnyösebb, ha lábait a szíve fölé emeli, ami elősegíti a vénás véráramlást és segít csökkenteni az alsó test duzzanatát.

A jóga póz az úgynevezett

Ennek nagyszerű módja a népszerű helyreállító jógapóz, az úgynevezett „lábak fel a falra”. Ezt megteheti a padlón, egyenes lábakkal a fal felé, vagy behajlított térddel és egy széken támaszkodva. Ha nem akar a földön feküdni, feküdjön hátra az ágyon, és tegye fel a lábát a fejtámlára. Nyugodtan helyezzen párnát vagy összehajtott takarót a feje alá.

Miután a pozícióban van, maradjon ott néhány percig, és vegyen néhány hosszú, mély, pihentető lélegzetet.

Amellett, hogy megváltoztatja a gravitációhoz való viszonyát a feszültség oldása érdekében, fontos, hogy eleget aludjon. Ez különösen igaz, ha egy másik időzónába utazott. Dolgozz szundikálva, ha szükséges, hogy bepótolhasd bármelyiket alváshiány, amely negatívan befolyásolhatja egészségét és közérzetét.

Annak ellenére, hogy az ünnepek sok örömet okoznak, fontos, hogy ne hagyjuk figyelmen kívül azt, hogy a szezonális utazások véletlenül lehúzhatnak. A fenti öt tipp segítségével megőrizheti az utazási feszültséget, és megőrizheti a nyaralási hangulatot.