Oldal kiválasztása



A Penn klímafenntarthatósági cselekvési tervének részeként az egyetemi üzleti célú légi utazások tartalmazni fogják az éghajlati hatás ellentételezési díjat. Hitel: Nicholas Fernandez

A Penn megkezdte a légiközlekedési kibocsátások szén-dioxid-kibocsátásának kompenzációinak vásárlását annak érdekében, hogy előmozdítsa a légi közlekedést Éghajlati és Fenntarthatósági Cselekvési Terv és 2042-re eléri a 100%-os szén-dioxid-semlegességet.

Az egyetemi járatokra most először kerül sor az éghajlati hatás ellentételezésének díjával, amelyet az érintett iskolának vagy központnak kell fizetnie. A díjak beszedése a Utazási Fenntarthatósági Alap.

Az Air Travel Sustainability projektet irányítja Penn Fenntarthatóság és Penn Procurement Services. Az ellentételezési projekt kiválasztását és átvilágítását egy légi utazási ellentételezési kiválasztási bizottság vette át, amely kulcsfontosságú személyzetből és megfelelő tapasztalattal rendelkező oktatókból állt.

Fenntarthatósági igazgató Nina Morris szerint a bizottság értékelte a projekteket Szén-dioxid-piaci és ellentételezési útmutató és intézményi iránymutatások.

„A bizottság egy kicsit mélyebbre megy, hogy megbizonyosodjon arról, hogy magabiztosnak érezzük magunkat a projekt kiválasztásában” – mondta Morris.

Benjamin Pierce, az informatika és információtudomány professzora, a kiválasztási bizottság tagja volt. Pierce elmondta, hogy a légi közlekedési szén-dioxid-kibocsátás ellentételezésének kérdése először öt éve vetődött fel. Az oktatók, az alkalmazottak és a hallgatók légi utazását generálják öt-tíz százalék az egyetem szén-dioxid-kibocsátásából.

beszerzési igazgató Mark Mills bizottságot hozott létre a Climate Impact Offset folyamat megvitatására, amely lehetővé tenné a Penn számára, hogy kompenzálja a repüléseken elégetett repülőgép-üzemanyag mennyiségét az üvegházhatású gázok kiküszöbölésének kifizetésével.

Miután 2021 júliusában elindították a CLIO-folyamat próbaverzióját, az Air Travel Working Group egy speciális ellensúlyozási projektet választott a Penn finanszírozására: egy floridai adipinsav üzembe telepített abszorpciós oszlopot, amely elpusztítja a légutak 98%-át. a létesítmény dinitrogén-oxid-kibocsátása. A tényleges vásárlás pár hete történt.

– Hosszú volt az út – mondta Pierce.

Morris szerint Penn az egyetlen intézmény az Ivy League-ben, amely egyetemi szintű légi közlekedési szén-dioxid-kibocsátás-kompenzációs programmal rendelkezik. Kiemelte a társintézményekkel való együttműködés fontosságát a magas színvonalú projektek kiválasztásában, különösen a Duke Egyetemet, az Edinburghi Egyetemet és a UCLA-t a szén-dioxid-kiegyenlítési programok jó modelljeként említve.

„Az egyik legjobb dolog a felsőoktatási munkában, hogy tudásként hasznosíthatjuk társainkat az itteni programok kidolgozásához” – mondta Morris. “Akkor reméljük, hogy megosztjuk ezt a nagyobb közösséggel.”

A bizottság egyik célja a jövőben a helyi ellentételezési projektek előtérbe helyezése, lehetővé téve Penn számára, hogy növelje befektetéseit a philadelphiai közösségben.

Pierce elmondta, hogy a vásárlás része egy szélesebb körű, fenntarthatóság felé irányuló lépésnek az egyetemen, beleértve a kari állásfoglalás hogy megvizsgálja a személyes éghajlati hatásokat és az éghajlattal kapcsolatos tanfolyamok és szakok bővítésére tett erőfeszítéseket.

“Penn összességében az éghajlatváltozás kihívása felé történő hatalmas átorientáció közepén van” – mondta Pierce.

A Penn bejelentette, hogy 2020-ban ellentételezéseket vásárol az egyetemek által támogatott járatok esetében. A Fossil Free Penn elismerte a kezdeményezést egy lépés a helyes irányba, de továbbra is a fosszilis tüzelőanyagoktól való leválasztás mellett szorgalmazta az éghajlatváltozásra adott hatékonyabb válaszlépést.

Shriya Karam, vezető mérnök, tavaly részt vett egy „Advanced Transportation” szemináriumon, amely a légi közlekedés fenntarthatóságával foglalkozott. A kurzusra vonatkozó projektje a légi közlekedés szén-dioxid-kibocsátás-kiegyenlítésének előnyeinek számszerűsítésének módjait vizsgálta, és ajánlásokat fogalmazott meg a program Pennben való végrehajtására vonatkozóan. Meghatározta, hogy a lokalizált ellentételezési projektek milyen pozitív hatással lehetnek az oktatásra és a munkahelyteremtésre Philadelphia közvetlen környékén.

„A legjobb eset az, ha a lehető legnagyobb mértékben csökkentjük a légi közlekedést” – mondta Karam. “De ha erre nem vagyunk képesek, akkor az ellentételezés határozottan egy lépés a helyes irányba.”

Morris azt is elmondta, hogy a szén-dioxid-kompenzációs vásárlás rövid távú intézkedés, nem pedig hosszú távú megoldás.

„Reméljük, hogy a légiközlekedési ipar dekarbonizál, és akkor ez irrelevánssá válik” – mondta Morris. „Addig azonban úgy gondolom, hogy ez egy fontos lépés annak bizonyítására, hogy bármit, amit tehetünk az éghajlati válság kezelése érdekében, hajlandóak vagyunk megfontolni.”