Oldal kiválasztása



Szintén sokkal többen terveznek ételt (étel-ital) rendelni Black Friday napján: míg idén a válaszadók 12,7 százaléka tervez vásárolni, tavaly már csak 1,2 százalék számolt ezzel a kategóriával. Mindez egybeesik a GKID októberi, szintén az eMAG megbízásából készült kutatásának megállapításaival, miszerint a kedvezményes kampányok szerepe felértékelődik, és sokan a leértékelések idejére időzítik a vásárlást is.

A műszaki termékek közül a legtöbben háztartási kisgépet (25,3%), hűtőszekrényt (10,9%), tévét (10,9%), mosógépet (10,5%) terveznek vásárolni fekete pénteken, és tíz százalék körüli a vásárlást tervezők aránya is. játékok.

A legtöbben 15-60 ezer forintot költenének

Idén a megkérdezettek legnagyobb aránya (25,3%) bruttó 30-60 ezer forint közötti összeget tervez a Black Friday napján, míg 24 százalékuk 15-30 ezer forintot jelölt meg. Összességében a válaszadók közel fele (49,3%) 15-60 ezer forint közötti összeget, 17 százalékuk pedig 60-100 ezer forintot tervez elkölteni Black Friday alkalmából.

Idén is az online szektor uralja a Black Fridayt

Idén is egyértelmű az online kiskereskedelem fölénye a Black Friday értékesítésben:

A válaszadók 83,4 százaléka elsősorban online áruházban tervezi a Black Friday vásárlást,

55 százalékuk pedig a hagyományos, offline üzletekben gondol a Black Fridayre. Az eMAG-ot a legtöbb válaszadó (42,8%) említette az ismert magyar webáruházak között a Black Friday akciókkal kapcsolatban.

Átlátszó Black Friday kedvezmények

A tavalyi évhez hasonlóan az idei Black Friday alkalmával az Európai Unió előírásainak megfelelően az eMAG a Black Friday akciós ár mellett minden terméknél a gyártó által ajánlott árat (RRP) is feltünteti. Ha a Black Friday ár felett van áthúzott ár, az az előző 30 napban alkalmazott legalacsonyabb árat jelenti – szintén az EU irányelve alapján.





Cikk forrása