Oldal kiválasztása


Geoff Freeman ebben a hónapban lett a US Travel vezérigazgatója, Roger Dow utódjaként. Freeman számára ez egy visszatérés ahhoz a szervezethez, amelynek vezérigazgatója volt 2013-ig. Azóta az American Gaming Association és a Consumer Brands Association vezérigazgatója. Johanna Jainchill hírszerkesztő Freemannek beszélt a US Travel Future of Travel Mobility konferenciáján arról, hogy mit lehet tanulni a sportfogadásból, és miért nincs mindig szüksége az iparágnak Washington DC-re..

Geoff Freeman

K: Mit hoz ehhez a munkához a játék- és fogyasztói márkák iparágából?

V: Az egyik, amikor a játékiparban dolgoztam, mindenütt tudtuk, hogy a tégla és habarcs terjeszkedés korlátozott. Hol volt lehetőségünk arra, hogy iparágként növekedjünk? A sportfogadások tilalmának feloldására összpontosítottunk. Ma nem kapcsolhatja be a tévét, és nem láthatja ennek az eredményét. Ez az előny nem csak az MGM-et és a Caesarst, valamint a legnagyobb szerencsejáték-társaságokat illeti meg, hanem az egész iparágban lefelé haladva. Ezt láttuk a fogyasztási cikkek iparában is, az ellátási lánc problémáival kapcsolatban. A legnagyobb szereplők számára legfontosabb kérdésekre való összpontosítás az iparág teljes kiszolgálásának egyik módja lesz.

Kettő, bár mi magunk is érdekképviseleti szervezetek vagyunk, és okkal vagyunk Washingtonban, nem minden probléma igényel érdekvédelmi perjel-politikai megoldást. Sokszor van lehetőség a problémák megoldására különböző módokon. Talán megkönnyíti a párbeszédet az iparágban dolgozók között.

Talán lehetőséget teremt az iparág számára, hogy kézzelfogható változásokat hajtson végre. Meg fogom keresni a lehetőségeket, hogy együtt dolgozhassunk. Nincs szükségünk Washingtonra. Nincs szükségünk törvényhozókra az állam fővárosában. És ha megnézzük azt a politikai környezetet, amelyben ma találjuk magunkat, akkor az elkövetkező években egyre fontosabb lesz, hogy más megoldásokat találjunk a problémák megoldására.

K: Érez-e lendületet Washingtonban az utazás megkönnyítésére, miután látta a járvány hatását?

V: Különböző időpontokban hajlamosak természetesnek tekinteni az utazási ipart, és azt feltételezni, hogy az emberek egyszerűen megteszik; “csak megtörténik.” Nem csak úgy történik. Kemény munkát igényel. Az ebben az iparágban dolgozó emberek mindennapi munkája szükséges, és a politikai döntéshozók partnerek a sikerben. Erős indokunk van az utazás megítélésében. Továbbra is úgy gondolom, hogy még sokat kell dolgoznunk, hogy az ipart elengedhetetlenné váljon.

Nem sok jó sült ki a járványból, de az egyetlen dolog, amit tennie kellett volna, az az, hogy segítsen az embereknek felismerni, mi történik, ha utazás közben lekapcsolják a lámpákat. Mi történik, ha bezárják ezt az iparágat – helyi szinten, állami szinten, nemzeti szinten? Hogy a következmények rendkívüliek. Ez hozzá fog járulni ahhoz, hogy egyre több politikai döntéshozót váljanak az ésszerű politikák bajnokaivá.

K: Ahogy nő az utazás, úgy nőnek a fenntarthatósággal kapcsolatos aggodalmak is. Mennyire fog a US Travel arra összpontosítani, hogy az utazások felelősségteljesebben térjenek vissza?

V: A konferencián felszólaló minden cég elkészítette [massive] fenntarthatósági kötelezettségvállalások. Minden itt bemutatott úti cél azt keresi, hogyan építheti be a fenntarthatóságot az üzletébe. Amikor 15 évvel ezelőtt itt jártam, beszéltek a fenntarthatóságról, de egyikünk sem volt biztos abban, hogy az ügyfél hajlandó-e fizetni érte. Ha többről lenne szó puszta szavaknál. Ma már biztosak vagyunk benne. Tudjuk, hogy hajlandóak fizetni érte, tudjuk, hogy ez alapján hoznak döntéseket, és ezzel el kell számolnunk. Az ipar nagyot halad ezen a téren. Többet tehetünk annak érdekében, hogy dokumentáljuk az iparág által megtett lépéseket annak biztosítására, hogy az emberek tudatában legyenek annak, hogy az iparág a partnerük az utazás fenntartható megközelítésének előmozdításában és biztosításában.

Évekkel ezelőtt kitaláltunk egy kifejezést arról, amit a US Travel tett, és amely ma is ugyanúgy igaz, mint akkoriban: a US Travel lényegében az utazó bajnoka. Ezért harcolunk. Amikor csökkentjük a vízumvárakozási időt, azt az utazó nevében tesszük. Amikor létrehozzuk a TSA PreChecket, amikor megtesszük ezeket a fenntarthatósági kötelezettségvállalásokat, azt az utazó nevében tesszük. Minél inkább használjuk az utazót északcsillagunknak, annál valószínűbb, hogy elősegítjük ennek az iparágnak a virágzását az elkövetkező években.