Oldal kiválasztása


Portland, OR, 2022. szeptember 23. (GLOBE NEWSWIRE) – Az Allied Market Research által közzétett jelentés szerint a globális ösztönző utazási piac 2021-ben 42,0 milliárd dollárt gyűjtött össze, és a becslések szerint 2031-re 216,8 milliárd dollárt termel, ami 12,1%-os CAGR-t jelent 2022 és 2031 között. A jelentés kiterjedt elemzést ad a változó piaci dinamikáról, a főbb szegmensekről, az értékláncról, a versenyszcenárióról és a regionális tájról. . Ez a kutatás értékes útmutatást nyújt a vezető szereplőknek, befektetőknek, részvényeseknek és startupoknak a fenntartható növekedést és a piaci versenyelőny megszerzését célzó stratégiák kidolgozásához.

Ingyenes mintajelentés letöltése (707 oldalas PDF betekintésekkel, diagramokkal, táblázatokkal, ábrákkal):

Jelentés lefedettsége és részletek:

Jelentés lefedettség Részletek
Előrejelzési időszak 2022–2031
Alapév 2021
Piac mérete 2021-ben 42,0 milliárd dollár
Piac mérete 2031-ben 216,8 milliárd dollár
CAGR 12,1%
Oldalszám a jelentésben 707
Lefedett szegmensek Iparág típusa, végfelhasználója, forrása és régiója.
Drivers A különféle iparágakban dolgozó alkalmazottak mozgalmas életmódja
Változás a szervezetek kilátásaiban az utazáson alapuló ösztönzők irányába
Lehetőségek A közelgő startup kultúra szerte a világon
Korlátozások Politikai klíma szerte a világon
A turisták biztonsága és biztonsága
A célország árfolyamának ingadozása
A cégek költségvetése

Covid-19 forgatókönyv:

  • A COVID-19 világjárvány kitörése negatív hatással volt a globális ösztönző utazási piac növekedésére.
  • A gazdasági visszaesés első hónapjaiban több tízmillió ember veszítette el állását. Bár a munkaerőpiac néhány hónap elteltével élénkülni kezdett, a munkanélküliség továbbra is kiemelt probléma maradt 2020-ban.
  • A járvány idején emberek milliói küzdöttek azért, hogy megengedhessék maguknak az alapvető élelmiszereket és a lakhatást a munkanélküliség miatt. Az Egyesült Államok Munkaügyi Statisztikai Hivatala szerint a nem mezőgazdasági foglalkoztatottak száma 372 000-rel nőtt júniusban, a munkanélküliségi ráta pedig 3,6% maradt 2022-ben. Ezek a tényezők hátráltatták a piac növekedését.

A kutatás részletesen szegmentálja a globális ösztönző utazási piacot iparági típus, végfelhasználó, forrás és régió alapján. A jelentés táblázatok és ábrák segítségével részletesen tárgyalja a szegmenseket és azok alszegmenseit. A piaci szereplők és a befektetők a jelentésben említett legnagyobb bevételt termelő és leggyorsabban növekvő szegmensek szerint alakíthatnak stratégiát.

Iparági típus alapján 2021-ben az egészségügyi szegmens volt a legnagyobb részesedéssel, a globális ösztönző utazási piac mintegy ötödével, és várhatóan továbbra is vezető szerepet tölt be az előrejelzési időszakban. A jelentés olyan szegmenseket is azonosít, mint a banki és pénzügyek, a gyártás, az IT, a kiskereskedelem, a vendéglátás és mások.

Kérjen időpontot egy INGYENES konzultációra elemzőinkkel/ipari szakértőinkkel, hogy megoldást találjunk vállalkozása számára:

A végfelhasználók alapján 2021-ben a vállalati intézmények szegmens képviselte a legnagyobb részesedést, amely a globális ösztönző utazási piac több mint 90%-ához járult hozzá, és várhatóan megőrzi vezető helyét a bevételek tekintetében az előrejelzési időszakban. A jelentés az egyének szegmenst is elemzi.

A források alapján 2021-ben a hazai szegmens képviselte a legnagyobb részesedést, a globális incentive utazási piac több mint háromnegyedét birtokolva, és várhatóan az előrejelzési időszakban is vezető szerepet tölt be. A nemzetközi szegmens azonban a becslések szerint a legmagasabb, 14,11%-os CAGR-rel fog növekedni az előrejelzési időszakban.

Régió alapján 2021-ben Európa birtokolta a legnagyobb részesedést, amely a teljes ösztönző utazási piaci részesedés közel kétötödéhez járult hozzá, és az előrejelzések szerint 2031-ben is megőrzi domináns részesedését a bevételek tekintetében. Emellett az ázsiai-csendes-óceáni térség várhatóan a leggyorsabb, 12,79%-os CAGR-t fogja mutatni az előrejelzési időszakban. A kutatás olyan régiókat is elemzi, mint Észak-Amerika és a LAMEA.

A kutatásban elemzett globális ösztönző utazási piac vezető piaci szereplői a 360 desztinációs csoport, az ACCESS DESTINATION SERVICES, az ATPI LTD., a BCD GROUP, a BI WORLDWIDE, a CARLSON WAGONLIT TRAVEL, a CIEVENTS, a CONFERENCE CARE LTD., a CREATIVE GROUP, INC., CSI DMC, IBTM, ITA GROUP, MARITZ, MEETINGS and INNCENTIVES WORLDWIDE, INC., ONE10, LLC, THE FREEMAN COMPANY, THE INTERPUBLIC GROUP OF COMPANIES, INC., Expedia Group, Booking Holdings, CWT, Travel Leaders Group, Direct Travel, Fareportal , Frosch, Omega World Travel, Travel Edge, ATG, Adelman Travel.

A jelentés részletes elemzést ad a globális ösztönző utazási piac e kulcsfontosságú szereplőiről. Ezek a szereplők különböző stratégiákat alkalmaztak, például új termékek bevezetését, együttműködést, terjeszkedést, vegyes vállalatokat, megállapodásokat és egyéb stratégiákat, hogy növeljék piaci részesedésüket és fenntartsák domináns részesedéseiket a különböző régiókban. A jelentés értékes az üzleti teljesítmény, a működési szegmensek, a termékportfólió és a piaci szereplők stratégiai lépéseinek kiemelésében a versenyhelyzet bemutatása érdekében.

Rólunk

Az Allied Market Research (AMR) az Allied Analytics LLP teljes körű szolgáltatást nyújtó piackutató és üzleti tanácsadó szárnya Portland államban, Oregon államban. Az Allied Market Research páratlan minőséget kínál a globális vállalkozásoknak, valamint a közép- és kisvállalkozásoknak.Piackutatási jelentések” és “Business Intelligence Solutions.” Az AMR célzott célja, hogy üzleti betekintést és tanácsadást nyújtson ügyfelei számára stratégiai üzleti döntések meghozatalában és fenntartható növekedés elérésében a megfelelő piaci területen.

Professzionális vállalati kapcsolatban állunk különböző cégekkel, és ez segít a piaci adatok előásásában, amelyek segítségével pontos kutatási adattáblázatokat állíthatunk elő, és megerősítik a piaci előrejelzéseink legnagyobb pontosságát. Az Allied Market Research vezérigazgatója, Pawan Kumar fontos szerepet játszik abban, hogy mindenkit, aki kapcsolatban áll a vállalattal, inspirálja és bátorítsa az adatok magas színvonalának megőrzésére, és minden lehetséges módon segítse ügyfeleit a siker elérésében. Az általunk közzétett jelentések minden egyes adatát az érintett terület vezető vállalatainak vezető tisztségviselőivel készített elsődleges interjúk során nyertük ki. Másodlagos adatbeszerzési módszerünk mélyreható online és offline kutatást, valamint az iparág hozzáértő szakembereivel és elemzőivel folytatott megbeszéléseket foglal magában.



Forrás: ITT