Oldal kiválasztása


CODY, Wyo., 2022. szeptember 21 /PRNewswire/ – Az Park Megyei Utazási Tanács (PCTC) bemutatta a “Cody Yellowstone, Wild” című új kreatív marketingkampányt, amelynek célja, hogy támogassa a régióban a COVID-19 világjárvány és a közelmúltban bekövetkezett áradások nyomán folyó turisztikai helyreállítási erőfeszítéseit. Yellowstone Nemzeti Park.

A kampány, amely a videó, a digitális és a hagyományos reklámok, a közösségi média, valamint a #WildWatch néven ismert helyi nagyköveti program teljesen integrált marketingmixét tartalmazza, a Codyék kapcsolatokat a vadonnal és annak vadnyugati gyökereivel.

Cody azok alapították, akik szelídíthetetlen életet éltek, és azok gondozzák, akik a mai napig őrzik vad természetét” Ryan Hauck, Cody Yellowstone ügyvezető igazgatója. “Cody Yellowstone azoknak szól, akik szeretik a felfedezésüket egy kicsit… vad, akár kis adagokban keresik, akár közelről és személyesen találkoznak vele. Akár a vadon élővilágáról, akár a vidéki vadonról beszélünk és körülötte Yellowstone Nemzeti Park vagy a vad és egyedülálló kalandok, amelyeket közvetlenül a városban találhat, a „vad” fogalma összekapcsolja mindazt, amit a látogatók itt szeretnének látni és csinálni.”

A kampány célja, hogy megszólítsa az utazókat, akik nyitott tereket, autentikus vadont és egy mesés múlthoz való kapcsolatokat keresnek. A régió még mindig lábadozik a COVID-19 járvány miatti utazási leállások és autópálya-lezárások miatt Yellowstone Nemzeti Park nyár elején az új kampányra törekszik, hogy támogassa a régió látogatását minden évszakban.

“Talán számodra a vad egy motoros szántúrát jelent Old Faithful vagy csak a lehetőséget, hogy gyermekei egy érintetlen túraútvonalon fedezhessék fel a zord vadont” – mondta Hauck. „Ezzel a kampánnyal valóban megmutatjuk, hogyan lehet a legjobban felfedezni a vadon fogalmát az utazási érdeklődésének megfelelő módon.”

A helyi nagyköveteket – a #WildWatch-et – is meghallgatták, hogy támogassák a kampányt. Az Instagram átvételein és a közösségi tartalmakon keresztül a tenyésztők, természetfotósok és folyami idegenvezetők megosztják egyedi nézőpontjaikat a tapasztalatokkal kapcsolatban. Codyék vad természet.

Hauck elmondta, hogy az a szándéka, hogy a Wild kampányt az évszakokon keresztül élőben lássa, és egy országosan felismerhető márkaplatformmá fejlődjön.

“A mi kampányunk mondja a legjobban – Cody Yellowstone-t nagyra becsülik azok, akik vadon tartják –, és alig várjuk, hogy megosszuk bárkivel, aki ugyanolyan fontosnak tartja vad természetünket, mint mi” – mondta.

Meglátogatni a Vad kampány weboldal.
Figyeld a kampányvideó.

###

A nagy amerikai kaland otthona, Cody Yellowstone az északnyugatiból áll Wyoming városai Cody, Powell és Meeteetse valamint azon belüli területek Yellowstone Nemzeti Park és a völgy a bejárattól keletre. A régió rodeókról, autentikus vendég- és haverfarmokról, világszínvonalú múzeumokról és szabadidős kalandokról ismert, amelyek tükrözik azoknak a látnokoknak és felfedezőknek a kalandvágyó szellemét, akik felhívták a távoli régióra a világ figyelmét.

Kapcsolódó hashtagek:
#CodyYellowstone
#YellowstoneCountry
#CodyWyoming
#Nyugat központja
#BuffaloBill
#WildWatch
#Yellowstone
#ThatsWY

Médiakapcsolat:
Mesereau Travel Public Relations
720-284-1512
[email protected]
[email protected]

FORRÁS Park Megyei Utazási Tanács

rt



Forrás: ITT