Oldal kiválasztása

[ad_1]

  • 10 utazóból 8 felismeri a fenntartható utazás fontosságát
  • A COVID-19 nagymértékben növelte az emberek étvágyát a fenntartható utazás iránt
  • Az utazók 67,7%-a hajlandó többet fizetni a fenntartható lehetőségekért

SHANGHAI, 2022. szeptember 26 /PRNewswire/ — A Trip.com Group, a vezető globális utazási szolgáltató, a mai napon kiadta a „Fenntartható utazási fogyasztói jelentés 2022” bevezetőjét, az éves turizmus világnapját ünnepelve.

Ez a jelentés rávilágít a fenntartható utazás növekvő elfogadottságára, valamint az utazási ágazatra és a világra gyakorolt ​​következményeire.

Világszerte a fenntartható utazás fogalma és gyakorlata az utazók tudatában domináns pozícióba került a döntéshozatali folyamatban, és 10-ből nyolc utazó (78,7%) elismeri fontosságát.

A fenntartható utazás egyre elfogadottabb ötlet

Egy 7705 válaszadó részvételével végzett felmérés alapján 11 országban Ázsia és Európaa jelentés megállapítja, hogy az utazás hatása vezeti azon okok listáját, amelyek miatt az utazók egyre inkább vonzódnak a fenntartható utazáshoz.

A válaszadók 50,5%-a nyilatkozott úgy, hogy érdekli az utazás hatása a jövő nemzedékeire, egyharmaduk (26,8%) az utazási élmény javításában játszott szerepét említette, további 13,2%-uk trendinek ítélte meg, 8,4%-uk pedig elismerte, hogy a fenntartható utazást választották. a társadalmi nyomásra.

A fenntartható utazás megítélése is eltérő a válaszadók között. A jelentés szerint az utazók egyre nagyobb hányada holisztikusabban közelíti meg a fogalmat, a szokásos környezetvédelmi szempontok mellett a gazdasági, kulturális és biodiverzitás szempontjait is hangsúlyozva.

A fenntartható utazás sokrétűbb megértése számos olyan módon nyilvánul meg, amelyet az utazók a turisztikai célpontok számára kedvezőnek tartanak.

A válaszadók körülbelül 30%-a elismeri a helyi vállalkozások és megélhetési források támogatásának előnyeit, és feltűnően 43%-uk úgy gondolja, hogy a helyi úti célok kultúrájának és örökségének tiszteletben tartása is a fenntartható utazás része.

A fenntartható utazás növekvő tudatossága

A világjárvány a fogyasztói gondolkodásmód és magatartás megváltozása miatt a fenntartható utazás iránti vágy erősebb hajtóereje.

A jelentés rámutat, hogy a válaszadók több mint kétharmada (67,8%) nevezte meg a COVID-19-et, mint katalizátort a fenntartható lehetőségek választása iránti megnövekedett étvágyában. Körülbelül 38,3% mondta azt, hogy az utazási korlátozások fokozták a természet iránti megbecsülésüket, további 30,4% pedig arra vágyott, hogy közelebb utazzanak az otthonukba. A járvány sok utazót késztetett arra, hogy felfedezze a rövid távú utazásokat, és rájön, hogyan segíthet csökkenteni szénlábnyomukat.

A jelentés egyik legfontosabb eleme, hogy bepillantást enged abba, hogy az ázsiai és európai utazók hogyan értelmezik és gyakorolják eltérően a fenntartható utazást.

Nevezetesen, 21,3%-a EurópaA válaszadók azt állították, hogy az emberek azért választják a fenntartható utazást, mert “trendi”, míg az ázsiai utazók aránya sokkal kisebb, 7,1%.

Különböző a hozzáállásuk abban is, hogy magasabb árat fizessenek a fenntartható lehetőségekért: az európai utazók 39,1%-a nem hajlandó külön fizetni értük, szemben az ázsiai utastársaik 29,5%-ával.

A regionális különbségek ellenére azonban a jelentésből egyértelműen kiderül, hogy egyre többen gyakorolják a fenntartható utazást többféle formában.

A fokozott fenntarthatósági tudatosság közepette a válaszadók több mint fele (59,2%) hajlandó fizetni a szén-dioxid-kiegyenlítésért, hogy csökkentse utazása hatását.

Jelentős lehetőség az OTA-k számára

A fenntartható utazás népszerűségének megugrása ellenére a válaszadók mindössze 20%-a nem számolt be semmilyen akadályról a fenntartható utazás előtt, míg a többiek különféle akadályokkal szembesültek.

A fenntartható lehetőségek nem megfelelő láthatósága jelentős akadályt gördít szélesebb körű alkalmazásuk elé. Az utazók ezt a fenntartható utazási termékekkel kapcsolatos információkhoz való hozzáférés nehézségével okolják: 32,9%-uk szerint hiányoznak a fenntartható lehetőségek, 25,4%-uk pedig azt, hogy ezek nincsenek egyértelműen megjelölve.

Ennek megfelelően valamivel több mint fele (50,7%) vélekedett úgy, hogy az online utazási irodáknak (OTA-knak) egyértelműen fel kell jelölniük a fenntartható lehetőségeket, ezt követi 41,5% -uk, akik kérték az OTA-kat, hogy megkönnyítsék ezen lehetőségek megtalálását, és 39,4% -uk azt javasolta, hogy az OTA-k ösztönzőket kínáljanak. .

Míg az utazók 67,7%-a hajlandó többet fizetni azért, hogy fenntartható lehetőségeket vegyen fel utazásaiba, eltérő mértékű árérzékenységet mutatnak az ezzel járó magasabb költségekkel szemben, és csak körülbelül 10%-uk lenne hajlandó fizetni az utazási költségek 10%-át meghaladó mértékben. teljes ár egy fenntartható opcióért.

Ebben az összefüggésben az online utazási irodáknak és foglalási platformoknak jelentős lehetőségük van arra, hogy kihasználják ezt azáltal, hogy bemutatják fenntartható utazási bizonyítványaikat, és megszeretik magukat a hasonló gondolkodású felhasználók számára. A jelentés azt mutatja, hogy a válaszadók túlnyomó 93,0%-a fontolóra venné a fenntartható lehetőségeket kínáló OTA-kon keresztüli foglalást.

Jane Suna Trip.com Group vezérigazgatója a következőket mondta: “Az eredmények megerősítik elképzelésünket az utazók jobb oktatásáról, valamint a megbízható, fenntartható utazási lehetőségek nagyobb mennyiségéről és változatosságáról. Eredményeink egyértelmű felhívást jelentenek magunknak, mint szövetségeseinknek az utazási szektorban. .

“A jövőben összefogunk partnereinkkel, utazókkal és más érdekelt felekkel, hogy egy fenntarthatóbb világ felé igyekszünk.”

Olvassa el és töltse le a „Fenntartható utazási fogyasztói jelentés 2022” című dokumentumot itt Fenntarthatósági utazási fogyasztói jelentés 2022

FORRÁS Trip.com csoport

rt