Oldal kiválasztása


Jamie Bisiada

Az európai folyók alacsony vízszintje gyakran befolyásolja a folyami hajóutakat. És bár a közelmúltban lehullott csapadék Európában enyhítette az utolsó pillanatban bekövetkező változásokkal kapcsolatos azonnali aggodalmakat, ez egy olyan probléma, amellyel a tanácsadóknak valamikor elkerülhetetlenül szembe kell nézniük.

Az egyik, Suzy Schreiner, a seattle-i Azure Blue Vacations tulajdonosa hogyan változtatja pozitívvá azt, ami negatív is lehet.

“Erre nagyon odafigyeltem, de amit fel tudtam használni, az az ügyfeleimmel való extra kapcsolatteremtés” – mondta Schreiner.

Már jóval az utazás előtt azzal kezdi, hogy mentálisan felkészíti őket számos különböző forgatókönyvre: Lehetséges, hogy megszakad az utazásuk? Ha megszakítás van, az hogyan néz ki? Mi történik, ha az utazás teljes leáll? Mi a tartalék terv?

“Azt tapasztaltam, különösen az elmúlt két évben, amikor az emberek utaznak, mindenféle véletlenszerű dolog felmerül” – mondta. “Az embereknek pozitív a Covid-tesztje, vagy bármi más. Ha felkészítem őket arra, ami várható, az segít nekik jobban élvezni az utazást. Ha úgy érzik, hogy megvan a tervük, nagyobb biztonságban érzik magukat.”

Így Schreiner szerint magabiztosan indulnak útjukra, és ha mégis megszakad, már ismerik a tartalék tervet.

Múlt héten ügyfelei élvezték az olaszországi hajózást, mielőtt felszálltak egy Avalon Waterways hajóra egy folyami körútra.

Amíg az országot élvezték, Schreiner aktív kapcsolatban állt az Avalonnal, és a folyók szintjéről és a hajóik működéséről kérdezett.

“Akkor visszamegyek, és közölni fogom ezeket a dolgokat az ügyfeleimmel, kis jegyzetekkel az utazásukról, csak hogy tudják, figyelem őket” – mondta. – Utánanézek helyettük a dolgoknak. Szóval a világon semmi gondjuk, csak tudják, hogy Susie szemmel tartja helyettük a dolgokat.

Azt is tudják, ha megszakítás történik, Schreiner a segítségére lesz.

Schreiner eddig még nem törölt járatokat, mert tartanak a vízhiánnyal kapcsolatos fennakadásoktól, mondta.

“De ez egy nagyszerű lehetőség volt számomra, hogy felkészítsem az ügyfeleket, és valóban ragyogjak a szolgáltatási színvonalon” – mondta Schreiner.

Úgy tűnik, ez a taktika működik: a járvány kezdete óta ügyfélköre folyamatosan nőtt, főként az ajánlások révén.

„Az ajánlások jöttek felém, mert az ügyfeleim úgy érezték, hogy gondoskodnak róluk” – mondta. “Csak úgy érezték, nem úsznak egyedül a Covid mély vizében.”



Forrás: ITT