Oldal kiválasztása

[ad_1]

travel advertising e1663972978352

Két év bevételkiesés után az utazással foglalkozó kiadók arra törekednek, hogy maximalizálják a világjárvány utáni helyreállítást.

Az amerikai utazási márkák a várakozást jelölték meg 4 milliárd dollár a digitális marketing számára ebben az évben, hatalmas mennyiségű hirdetési dollárt hozva létre a kiadók számára.

A BoardingArea, a több mint 60 utazási blogot magában foglaló kiadói hálózat nem csak a normál kerékvágásba való visszatérésről szól – mondta Randy Petersen alapítója. A járvány átvészelését követően a BoardingArea a bevételek diverzifikációjára és egy megújított programozott technológiai csomagra fogad a jövőbeli növekedés érdekében.

advertisement2

Ma a BoardingArea hálózata havi 80-100 millió megjelenítést vonz. Ám a COVID-19 világjárvány idején, amely leállította a világ körüli utazásokat, a BoardingArea olvasótábora és bevétele kráterezett.

„2020 elején megnövekedett az olvasóközönség, és megdupláztuk az időnket és a pénzünket a vízesésekre és a legújabb technológiára fordítva” – mondta Peterson. „Azután 2020 márciusától leestek a dolgok. Április és június között a havi hirdetési bevételeim és a vizuális hirdetéseim 90%-át elvesztettem.”

A BoardingArea úgy döntött, hogy optimalizálja nyílt webes programozott technológiai készletét, és diverzifikálja a Google-on kívül.

„A fejléc licitálásának árnyalataiba belevetettük magunkat” – mondta Petersen. „Xandr nagyszerű partnernek bizonyult. Az Amazon Unified Ad Marketplace-en végeztünk, és az Amazon hihetetlenül nagyszerűnek bizonyult. Ezt megelőzően a Google világában éltünk, és ez nem egy rossz világ, de a Google-nak őszintének kell lennie.” A hirdetési területekért való verseny növelése volt a legjobb módja annak biztosítására, hogy a hirdetési egységeiért a legjobb árakat kapja.

A legjobb programozási gyakorlatokkal kapcsolatos útmutatásért Petersen olyan nagy kiadóktól vett útmutatást, mint a USA Today és a Wall Street Journal. „Szeretnénk futni ezekkel a srácokkal, ezért megvizsgáltunk minden kis pixelt, amit a webhelyeiken használnak, és szinte naponta ellenőriztük őket” – mondta. „Újradefiniáltuk a hirdetéskészletünket, és erősebbek lettünk, még a legsötétebb órákban is.”

A pandémia előtt a BoardingArea hirdetési bevételeinek körülbelül 30%-a közvetlen értékesítésből származott. Jelenleg a közvetlen értékesítés a BoardingArea hirdetési bevételeinek csak 15-20%-át teszi ki, a többi nagyrészt automatizált bevételből származik. A közvetlen értékesítéstől való csökkentett függőség miatt a BoardingArea jó helyzetben volt ahhoz, hogy 2022 elején újra megjelenhessen az automatizált utazási hirdetés.

“Idén januártól júniusig minden hónap a legjobb bevételi hónap volt a cég történetében” – mondta Petersen. „Nagyszerű új partnereket találtunk, mint például a OneTag és a TripleLift. A Sharethrough pedig 38%-kal növelte a normalizált hirdetési bevételeket az Amazon Transparent Ad Marketplace-jén keresztül.”

Recessziós gondok és bevételek diverzifikációja

A 2022-es év nagyszerű kezdete után azonban a BoardingArea recesszióhoz kapcsolódóan visszaesett a hirdetési kiadásokban.

Júliustól augusztusig és szeptemberig a hirdetési bevételek „kiestek” a havi bevétel 38%-os csökkenésével, mondta Petersen. A recessziótól tartva egyes márkák visszahúzzák a vizuális hirdetéseket annak ellenére, hogy azt mondják, hogy „túlteljesítenek”, vagy inkább a kapcsolt üzletekre összpontosítanak – mondta.

De a BoardingArea-nak van néhány kijátszható kártyája a legutóbbi visszaesésre válaszul.

Jelenleg egy privát szerver-szerver integráció létrehozásán dolgozik a Xandr’s Prebid Server Premium szolgáltatással annak érdekében, hogy növelje a vásárlók vizuális megjelenítések vásárlásának hatékonyságát. Hozzáadta az Admiral platformját, hogy visszanyerje bevételét a webhely látogatóinak 17%-ról 23%-ára, akik hirdetésblokkolókat használnak. A Boarding Area egy PMP létrehozását tervezi, amelyet a Penske Media Corporation és a SHE Media közvetlenül értékesíthet az utazási hirdetőknek. És olyan új bevételi forrásokat kutat, mint a videó.

Például a Boarding Area nemrég integrálta az EX.CO videóplatformját bloghálózatába.

A lépés azután történt, hogy évekig tartó hamis kezdésekkel kezdték el a videókat, amelyeket az automatikus lejátszás tönkretett, ami tönkretette a webhely élményét, és a videometrikákba vetett bizalom hiánya – mondta Petersen.

Az EX.CO platformjának első tesztelése az egyik hálózati webhelyen 38%-os normalizált bevételnövekedést mutatott egy hónapos integráció után, ami szélesebb körű tesztelést és alkalmazást eredményezett.

A BoardingArea most azt tervezi, hogy a videolejátszót szeptember végéig a teljes hálózatán áthelyezi. Az integráció hozzáadása átlagosan 27%-kal növelte a webhelyenkénti bevételt.

A BoardingArea-nak tetszett, hogy az EX.CO-t a Google technológiai készletén kívül helyezték el, ami azt jelentette, hogy nem zavarta meg a meglévő beállítást, mondta Petersen. „Mivel a vizuális hirdetések csomagolásán kívül eső tartalomnak tekintik, nem vesz el egy hirdetési helyet.”

Az EX.CO platform tartalmaz egy tartalomajánló modult, amely megnövelte a munkamenetek idejét és az átkattintásokat a BoardingArea webhelyein – mondta. És mivel a videótartalom a hirdetésblokkoló hálózaton kívül él, a BoardingArea hirdetésblokkoló-helyreállítási erőfeszítéseinek kiterjesztéseként szolgál.

A BoardingArea olyan alternatív azonosítókat is tesztel, mint az Index Exchange OpenID, hogy növelje a Safari forgalomból származó hirdetési bevételeket – vagy ahogy Petersen fogalmazott, „hogy visszakapjon egy kis pénzt Tim Cooktól”.

A BoardingArea tudja, hogy pénzzé teheti a saját adatait, de Petersen elismeri, hogy „e tekintetben lemaradt, mert ez nagyfiús dolog” – mondta. „Meg kell rendelkeznie a megfelelő eszközökkel, a megfelelő partnerekkel, és tudnia kell, mit fog kezdeni az adatokkal. Amíg ezt ki nem derítjük, a belső adatok keresése nem fontos.”

És ami a belső adatpartnereket illeti, sok szállító nem válaszol a BoardingArea hívásaira, mert „több üzletük van a kelleténél” – mondta Petersen.

„Elolvashatod, mit csinálnak a nagyok” – mondta. „De még nem vagyok biztos abban, hogy vannak-e megoldások a hozzánk hasonló srácok számára. A legtöbb cég a nagy hálózatokért küzd, és útkeresőként szolgálnak a többiek számára. De meg kell várnunk, amíg olyan megoldások születnek, amelyek ránk összpontosítanak.”