Oldal kiválasztása


KEDVES UTAZÁSI HIBAELHÁRÍTÓ! Több mint három hónapja töröltem egy Air Canada járatot. A légitársaság beleegyezett az utazási utalvány kiállításába, de még nem küldött ki.

Legalább kétszer felvettem a kapcsolatot az Air Canada-val a honlapján keresztül. Három e-mailes segítségkérést küldtem az Air Canada vezetőinek, követve a webhelyén található tanácsokat. A vezetők közül senki nem válaszolt.

Christopher Elliott, az utazási hibaelhárító

Még nem írtam az ügyvezető alelnököt vagy a vezérigazgatót, de ők a következőek, ahogy haladok előre a listán. Azonban nem szívesen emelem ezt a szintet anélkül, hogy először megkérdezném.

Az Air Canada soha nem tagadta, hogy utazási utalványt kell kiállítani. A légitársaság telefonon és e-mailben is jelezte, hogy az utalvány feldolgozása folyamatban van.
Kérem, segítsen nekem megszerezni az 528 dolláros utalványomat?

– Herb Sharpe, Victoria, Kanada

VÁLASZ: Az Air Canada-nak nem kell több mint három hónapja az utalvány kiállításához.
ezt honnan tudom? Nos, az Ön utalványa egyike volt a számos járattörlésnek, és egy kivételével mindegyiket megkapta néhány napon belül. Valami elveszett útközben.

Szóval, mit csinálsz, ha egy légitársaság figyelmen kívül hagy valamit? Lélek szerint követted az eljárást. E-mailt írt a légitársaságnak, felhívott, majd fellebbezett egy menedzserhez. Az Air Canada megígérte, hogy felveszi Önnel az 528 dolláros utalványt. De nem így történt.

Ön mindent írásban dokumentált, ami megkönnyítette volna az Air Canada számára, hogy megtalálja a hiányzó utalvány igényét. Nem világos, hogy a légitársaság miért tartott ilyen sokáig. Megjegyzendő, hogy az eredeti utalvány helytelenül 548 USD-ként volt feltüntetve, és a különbség megzavarhatta a visszatérítési rendszert. Ez lehetséges.

Az egyetlen dolog, amit tehet, az az, hogy folytatja a láncot az Air Canada ügyvezető alelnökéig és a vezérigazgatóig. Felsorolom a nevüket és a számukat a fogyasztóvédelmi oldalamon, a címen www.elliott.org/company-contacts/air-canada/.