Oldal kiválasztása

[ad_1]

2022 nyara valószínű hogy jó legyen utazáshoz és turizmushoz az Egyesült Államokban. A következő öt fő trend alakítja az iparágat, ami hatással van a szállodatulajdonosokra.

Dübörög a szabadidős utazás





Az egy szabad szobára jutó bevétel (RevPAR) az Egyesült Államokban nemcsak a 2020-as és 2021-es, hanem egyre inkább a 2019-es szintet is meghaladja. A RevPAR túlteljesítményét nagyrészt az arányok határozzák meg. A szállodák nem annyira teltek, mint 2019-ben, de az árak emelkedtek – az átlagos napidíj (ADR) jelenleg körülbelül 15 százalékkal drágább, mint 2019-ben.

Lényegében az emberek szeretnek utazni. Több mint 1000 utazót kérdeztünk meg az Egyesült Államokban, mit tennének, ha nyernének a lottón, és az utazási kiadásokat a második legmagasabb választási lehetőségnek tartottuk (1. ábra).

Bár a nyáron túli rövid távú utazások még nem tisztázottak, meggyőződésünk van egy tartós igazságban: mindenki szeret utazni.





Arra törekszünk, hogy a fogyatékossággal élő személyek egyenlő hozzáférést biztosítsunk weboldalunkhoz. Ha információt szeretne kapni erről a tartalomról, szívesen dolgozunk Önnel. Kérjük, írjon nekünk e-mailt a következő címre: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com


Ezen a nyáron sokak számára a vakáció „mindegy, hogy mi lesz”

A felmérésből az is kiderült, hogy az embereket aggasztják a makrogazdasági tényezők, például az infláció, de ez nem elég ahhoz, hogy az utazók csaknem 70 százalékát megakadályozza a nyári vakációban (2. ábra).

Három szó határozza meg az utazást ezen a nyáron: Mindegy.





Arra törekszünk, hogy a fogyatékossággal élő személyek egyenlő hozzáférést biztosítsunk weboldalunkhoz. Ha információt szeretne kapni erről a tartalomról, szívesen dolgozunk Önnel. Kérjük, írjon nekünk e-mailt a következő címre: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com


Magas a gáz ára? Az emberek valahova közelebb mennek. A szállodai árak túl magasak? Keresni fognak egy alkut. A fogyasztók találhatnak módot a visszavágásra, de ezek a tényezők nem fogják tönkretenni nyaralási terveiket (3. ábra).

Az infláció arra késztetheti az utazókat, hogy közelebb maradjanak otthonához – bár ez várhatóan nem fogja jelentős mértékben megzavarni a nyaralási terveket.





Arra törekszünk, hogy a fogyatékossággal élő személyek egyenlő hozzáférést biztosítsunk weboldalunkhoz. Ha információt szeretne kapni erről a tartalomról, szívesen dolgozunk Önnel. Kérjük, írjon nekünk e-mailt a következő címre: McKinsey_Website_Accessibility@mckinsey.com


A felmérés 2022 júniusában történt lebonyolítása óta az utazási terveket mozgásba hozták. Az AAA becslése szerint a július 4-i hétvégén 42 millió ember utazik autóval, ami új rekordnak számít az autós utazások számában ebben az időszakban – annak ellenére, hogy az országos átlag gázárak meghaladják az 5 dolláros határt.
Ezen túlmenően a szállodák kihasználtsága, ADR és RevPAR adatai mind meghaladták a 2019-es összehasonlítható hetet, és a TSA ellenőrzőpontok utazási száma 15 százalékos növekedést mutatott a július 4-i hétvégét megelőző csütörtökön és pénteken 2019-hez képest.

A vendégek több szálláslehetőséget kínálnak, mint valaha

Webinárium

Utazási betekintések és trendek a McKinsey segítségével


A vonalak elmosódtak a szálláskategóriák között, és az utazók szállodai, otthoni részesedés, all-inclusive és szabadtéri/glamping lehetőségeket keresnek.

Míg a megkérdezett utazók 78 százaléka úgy nyilatkozott, hogy kényelmesen száll meg egy szállodában, addig csak 61 százalékuk érzi jól magát az alternatív szálláshelyen. A szállodában való tartózkodás öt legfontosabb oka a következetesség és a kiszámíthatóság; biztonság és magánélet; kényelmes helyszín; portaszolgálat, társalgó, étterem és/vagy egyéb szolgáltatások elérhetősége; és alacsonyabb költséggel. Összehasonlításképpen, az utazók választhatnak alternatív szálláslehetőségeket, mivel ezek több helyet kínálnak; háztartási felszerelések; és hiteles vagy helyi élmény.

Szóval, hová terveznek menni ezek az utazók? Több mint fele (54%) azt tervezi, hogy strandolni szeretne – ez a 25 és 34 év közöttiek körében népszerű választás. A következő legvalószínűbb úti cél (32%) egy városi/városi hely, ezt követi a hegyi/túraút (24%).

A hűség felforrósodik

Ebben a magasabb árakkal és megnövekedett választékkal teli környezetben a vásárlói hűség fenntartására irányuló erőfeszítések fokozódnak. A felmérés azonban azt mutatja, hogy sok utazó, különösen a fiatalabb generáció, nem érzi úgy, hogy elegendő értéket kap a hűségprogramokból, vagy a programok túl bonyolultnak tűnnek.

A hűségprogramoknak vannak olyan jellemzői, amelyek fontosabbak, mint mások: A kedvezmények biztosítása, a megfelelő lábnyom, hogy a vendégek ott maradhassanak, ahol akarnak, és a pontok beváltásának megkönnyítése a kedvencek.

Az ESG egyre fontosabbá válik

Míg a megkérdezett utazók 75 százaléka egyetért azzal, hogy a fenntarthatóság fontos, csak a fele fizetne rá külön. A fiatalabb utazók azonban sokkal hajlandóbbak külön fizetni a zöld kezdeményezésekért. Az ilyen kezdeményezések, amelyek jelenleg a legjobb visszhangot keltenek a vendégek körében, többek között a környezetbarát tisztítószerek használata; műanyag kulcskártyák helyettesítése alternatívákkal; csökkentett papírhasználat, pl. elektronikus nyugták; valamint intelligens készülékek és felügyeleti rendszerek az energiafelhasználás optimalizálása érdekében.

Öt módon reagálhatnak a szállodák ezekre a trendekre

  1. A helyi látnivalók és események kiemelésével ösztönözze a „bleisure” tartózkodást. A szabadidős fellendüléssel és az üzleti utazások fellendülésével várhatóan növekedni fog a bleisure utazások száma.
  2. Segítsen a vendégeknek megtalálni Önt, amikor a következő útjukat keresik. A szállodák befektethetnek online és közösségi média jelenlétükbe, hogy kutatásuk korai szakaszában kommunikáljanak a potenciális vendégekkel. Ez különösen fontos, mivel a szállodák munkaerőhiánnyal küzdenek, és néha csökkentik a szolgáltatási színvonalat: átláthatóan kommunikáljanak, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a vendégek elvárásai megfelelően vannak megfogalmazva, mielőtt a vendégek az ingatlanra lépnek.
  3. Azokon a piacokon, ahol nagy az alternatív szálláskínálat, kommunikáljon megkülönböztetőkkel. A szállodák közölhetik, mitől jobbak, különösen a kényelemről, a következetességről és a rendelkezésre álló szolgáltatásokról.
  4. Frissítse a hűségprogramokat. Előfordulhat, hogy a szállodáknak át kell tekinteniük hűségprogramjaikat, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy megfelelnek az új igényeknek, és segítsenek a gyakori és ritkán érkező vendégeknek is a legtöbbet kihozni programjaikból.
  5. Indítson el zöld kezdeményezéseket világos és következetes vendégkommunikációval. A szállodák gondolkodhatnak azon, hogyan vonzzák magukhoz a környezettudatos utazókat, és hogyan építsenek ki velük értelmes kapcsolatokat, amelyek hosszú távú hűséghez vezetnek.