Oldal kiválasztása

[ad_1]

Megérted a lélegzeted fontosságát és erejét? A Pilatesben a szándékos légzésre helyezzük a hangsúlyt, de tudod, hogy milyen fontos a helyes légzés a mindennapi életedben?

Meglepődhet, ha felfedezi, hogy valami olyan egyszerű dolog, mint a légzés, felhasználható eszközként a fizikai és mentális egészségére egyaránt.

A Kiegyensúlyozott élet ezen epizódjából megtudhatja, milyen fontos a légzés, és hogyan változtathatja meg testét és életét a megfelelő légzés. Ha érdekli egy egyszerű, ingyenes módja annak, hogy befolyásolja egészségét, akkor nem akarja kihagyni ezt az epizódot.

Robin légzőgyakorlatokat készít a képen Santa Barbara egyik strandján.

Érdemes meghallgatni ezt az epizódot, ha érdekel…

  • A helyes légzés elsajátítása [3:22]
  • Hányszor tartja vissza a lélegzetét naponta [8:22]
  • Hogyan használja Robin a levegőt a mindennapi életében és még a gyerekeivel is [11:35]
  • Hogyan használjuk a levegőt megelőző módon [20:30]

Tudod, milyen szerepet játszik a légzés az egészségedben?

Robin soha nem értette a légzés szerepét az egészségben és a jólétben, amíg fel nem fedezte a Pilates-t. A légzés jelentősége a Pilatesben egyedülálló ebben a gyakorlatban. A Pilates alapítója, Joseph Pilates hangsúlyozta a légzés kulcsfontosságú aspektusát életünkben és testünkben. Felhívta a figyelmet a lélegzet értékére, amikor azt mondta, hogy a légzés életünk első és utolsó aktusa. Az életünk a légzéstől függ.

A megfelelő légzés visszaállíthatja idegrendszerét

Ezért olyan fontos megtanulni, hogyan kell helyesen lélegezni. A testtartás befolyásolja a légzést. A helytelen testtartás nyomást gyakorol a hasára, és károsíthatja a medencefenéket. Ha a tested nincs egyensúlyban, felborul a megfelelő légzés képessége.

Ha sok időt tölt görnyedve, az korlátozhatja a lélegzetét, ami azt jelenti, hogy kevesebb oxigén jut be a szervezetébe. Ez az oxigénhiány a szervezetet harc vagy repülés üzemmódba helyezi.

A megfelelő légzési minták helyreállításához, valamint a pihenési és emésztési módba lépéshez fontos a testtartás helyes beállítása. A megfelelő testtartással kinyomja a bordáit és a tüdejét, hogy azok teljesen kitáguljanak és teljes lélegzetet vegyenek.

Ha emlékeztetőket állít be a nap folyamán, emlékeztetheti Önt arra, hogy térjen vissza és vegye észre a lélegzetét. Fontolja meg ezeknek a trigger pontoknak a használatát a nap különböző szakaszaiban: közlekedési lámpáknál ülve, étkezés előtt vagy amikor belép a szobába. Bármi legyen is az emlékeztető, ez az érintkezési pont segíthet az elméjének újraindításában, és oxigén-energialöketet kaphat az egyszerű légzéssel.

A légzés segíthet a szorongáson

A légzés még segít az embereknek megszelídíteni a szorongásaikat, és Robin a bizonyíték erre. A légzés segített Robinnak összekapcsolni elméjét és testét, hogy csökkentse a stresszt, leküzdje a szorongást, és megváltozzon az élete. A szorongást a kontroll hiányának érzése idézi elő. Ha lassít és a légzésre összpontosít, visszahozhatja az irányítást a testébe.

A Lindywell alkalmazásban talál néhány légzésre összpontosító gyakorlatot, amelyek segíthetnek a légzésre összpontosítani, és helyreállítani az idegrendszert.

Hallgasson meg néhány légzési technikát, amelyek segíthetnek leküzdeni a szorongást és visszanyerni az uralmat az elméje felett – nem akar majd lemaradni arról, hogy Robin milyen légzőgyakorlatokat használ a gyerekeivel!

Erőforrások és említett személyek

Kövesd Lindywellt

Csatlakozz a Lindywellhez

Feliratkozni A kiegyensúlyozott élet