Oldal kiválasztása

[ad_1]

A légzés használata hatékony wellness eszköz lehet, amelynek előnyeit tudományos kutatások is alátámasztják. Ezt az ingyenes, könnyen elérhető eszközt bárki bármikor használhatja, hogy segítsen szabályozni az érzelmeket, és jó közérzetet hozzon az életébe. A légzés a Pilates lényege, és a szőnyegen és azon kívül is használható wellnessre.

Mai vendégem lélegzetvételi edző, Kiesha Yokers. Kiesha szenvedélyesen szereti a légzést és az oktatást, és arra törekszik, hogy minél több emberhez eljuttassa a lélegzetvétel ajándékát, mint a wellness útját.

Tekintse meg ezt az epizódot, hogy megtudja, milyen előnyökkel járhat a lélegzetvétel wellness eszközként való használata. Feltétlenül hallgassa meg a végéig, hogy halljon néhány légzési technikát, amelyeket Ön (és gyermekei) használhat most, hogy segítsen ellazulni, majd pihenni és emésztési módba lépni.

Kiesha Yokers, a Breathwork edzője kint, lépcsőn ülve pózol a képhez.

Érdemes meghallgatni ezt az epizódot, ha érdekel…

  • Ki az a Kiesha Yokers? [3:32]
  • Mi késztette Kiesha-t arra, hogy felfedezze a légzést [5:40]
  • Kapcsolódás a sokféle lélegzetvételhez [14:05]
  • Ahol tartod az érzelmeidet [18:36]
  • Tippek a gyerekek légzésének használatához [21:52]
  • Hogyan szabályozza a légzés az idegrendszert [27:40]
  • Egyszerű módszerek a légzés megkezdéséhez [32:49]

Kiesha a légzést a saját traumájából való gyógyulás módjaként vizsgálta

A 78. epizódban Robin lélegzetvétellel osztotta meg személyes utazását, de ebben az epizódban szeretett volna belemerülni és alaposabban feltárni ezt a létfontosságú témát Kiesha Yokers-szel – egy vállalkozóval, anyával és haditengerészeti feleséggel, aki szenvedélye a nem mérgező életmód. Az elmúlt éveket a wellness és a méreganyagok szervezetre gyakorolt ​​hatásának kutatásával töltötte, miközben blogját fejlesztette.

Annak ellenére, hogy Kiesha egészséges életmódot folytató blogger volt, semmit sem tudott a lélegzetvételről. A 2020-as traumatikus események és különösen az utolsó lélegzetvétellel küszködő George Floyd látomása után Kiesha a légzés témáját kezdte vizsgálni, mint a traumából való gyógyulás egyik módját.

Ez arra késztette, hogy részt vegyen néhány lélegzetvételi órán. Azonnal megértette ennek az egyszerű eszköznek az értékét. Mivel természetes tanító, azonnal tudta, hogy a lélegzetvételt szeretné megtanítani másoknak. A légzési gyakorlat segített neki kezelni a traumát, megszabadulni az agyködtől, és csökkenteni a stresszt.

A sokféle légzés előnyei

Nem gyakran gondolunk a lélegzetünkre, hacsak nincs baj, de a légzés életünk első és utolsó cselekedete. Az emberek sokféleképpen használhatják a lélegzetüket, hogy csökkentsék a stresszt, csökkentsék a vérnyomást, javítsák a tüdőfunkciókat, javítsák a kognitív teljesítményt, és még az alvás minőségét is javítsák.

Vannak olyan légzésgyakorlatok, amelyek serkenthetik és felkészülhetnek a versenyre, mások pedig megnyugtathatnak a felfokozott állapotból. A körkörös légzésnek, a Wim Hof ​​módszernek, a jógikus légzésnek és a tudatos kapcsolt légzésnek megvannak a maga technikái és előnyei. Hallgassa meg, és hallgassa Kiesha elmagyarázását, hogy a különböző típusú légzés hogyan segítheti Önt egészségének egyes területein.

Tippek a gyerekek légzésének használatához

Felnőttként gyakran nehezen tudjuk megmagyarázni és feldolgozni saját érzelmeinket, ezért képzeld el, milyen ez a gyerekeknek!

A szülők lélegzetvételt modellezhetnek, hogy segítsenek a gyerekeknek megtanulni kezelni érzelmeinket. Ha átbeszéli érzelmeit, és leírja, milyen eszközöket használ önmaga megnyugtatására, megmutathatja gyermekeinek, hogy a légzőgyakorlatok hogyan segítenek Önnek. Ha megnézik, hogyan modellezi ezeket a technikákat, a gyerekek elkezdhetik beépíteni ezt az eszközt a saját túlélési eszköztárukba.

Az is nagyszerű ötlet, hogy kifejezetten megtanítsuk, hogyan használják a lélegzetüket, hogy megnyugtassák magukat, amikor ki vannak dolgozva, de fontos megtanítani a gyerekeket, amikor nyugodt állapotban vannak. Senki sem tanulhat meg semmit, ha az összeomlás kellős közepén van. Ha megtanítasz nekik valamit, miközben nyugodtak, akkor azt eszközként használhatják, hogy segítsenek visszatérni a küszöbről.

Hallgassa meg, és tanuljon meg néhány légzési technikát, amelyeket most használhat a stressz leküzdésére és a testének paraszimpatikus állapotba való visszaállítására.

Erőforrások és említett személyek

Kövesd Lindywellt

Csatlakozz a Lindywellhez

Feliratkozni A kiegyensúlyozott élet