Oldal kiválasztása


Madárrajjal ütközött a magyar Wizz Air fapados légitársaság dortmundi gépe. Az utasoknak fél napot kellett várniuk a cseregépre a 40 fokos utastérben.

Újabb késés

Az Rtl.hu megkapta a Wizz Air egyik utasának felháborodott levele csütörtökön napközben. A neve elhallgatását kérő nő arról számolt be, hogy a Hévíz-Dortmund járatnak augusztus 18-án 10 óra 25 perckor kellett volna felszállnia, de technikai okok miatt a járat nem szállt fel, és az utasok órákat vártak a gépre. indulj el, hiába.

“Jelenleg 35 fok van a terminálban. Reggel óta egy italkuponunk van. Az indulási időpontok kétóránként változnak. Felháborító. A gép két perce indult el utasok nélkül” – írta kora délutáni levelében az utas.

Technikai probléma

Az rtl.hu-nak pénteken sikerült telefonon megszólalnia a levél írójával, aki bővebben is elárulta kellemetlen reptéri élményeit. Elmondta, hogy a tervezett indulás előtt értesítették a várakozó utasokat, hogy műszaki probléma miatt a járat két és fél órát késik.

“Azt mondták, szerelőt kell hívniuk Budapestről. Három órával később megérkezett, majd nem sokkal később közölték, hogy a gép nem tud tovább menni. A gép végül utasok nélkül repült el. Délután háromkor közölték velük hogy Lengyelországból csererepülőt várnak.Hat órakor még mindig nem volt semmi.”

Nincs információ senkitől

Az utas szerint a Wizz Air alkalmazottai nem tudták kézben tartani a helyzetet, senki sem tudott segíteni, az utasok csak a Wizz Air alkalmazást nézték meg némi információért. Ráadásul a hévízi repülőtéren sem voltak sokkal jobbak a körülmények, mint egy állomási lounge-ban.

“Kétszer kaptunk 4 eurós italjegyet a Wizz Airtől, egyszer pedig zöldséget és rizst a reptér személyzetétől.” Délután 40 fok körül volt a nappaliban. Sok ember volt csecsemőkkel és gyerekekkel. Néhányan feladták és hazamentek. “Egy apa Dortmundba akarta vinni a fiát egy focimeccsre, de 3 óra elteltével úgy döntöttek, nincs esélyük odaérni a kezdőrúgásra.”

Pótrepülő érkezett Budapestről

Végül megérkezett egy cseregép, és 19:45-kor, körülbelül kétharmadáig utasokkal, elindult Dortmund felé. “A pilóta azt mondta, hogy reggel berepült egy madár a gép motorjába, ezért hibásodott meg. A Lengyelországból várt cseregép nem érkezett meg, mert nem tudták felvenni vele a kapcsolatot. Így végre ők jöttek Budapestről .”

Mindezek után a gép 21.15-kor landolt Dortmundban – írja az rtl.hu. A félnapos hévízi tartózkodásért nem jár kártérítés, mert a Wizz Airen kívül álló technikai okok miatt volt – tette hozzá az elégedetlen utas. A Wizz Air közölte, hogy a késés nem a légitársaság hibájából következett be, ezért elnézést kérnek mindazoktól, akiket a kellemetlenség érintett.

Olvassa el isKiadós eső várható a hétvégén Magyarországon, ünnepi rendezvények veszélyben?

Forrás: rtl.hu



Forrás: ITT